Vierailija

Sivut

Kommentit (42)

koska Länsi-Helsingissä on paremmat palvelut ja väestön sosiaalinen rakenne on kivampi kuin itäsuunnalla. T. Erittäin tyytyväinen pohjois-helsinkiläinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Asuttiin kolme vuotta, kahden lapsen kanssa, tosi rauhallista, kuulemma pasilan poliisipiirin rauhallisinta aluetta, ei mikään kauhea kerrostalolähiö, omakotitaloja ja sen sellasta. Lyhyt matka selloon esim. Ei mitään rauhatonta ostaria. Ainut, jos keskustaan kulkee töissä, kestää 30 - 40min bussilla. Muuten autolla kehä 1 lähellä. mielestäni hyvin pääsee kulkemaan ympäri pk-seutua.

Olen asunut siinä lähistöllä, Talissa, ja täytyy sanoa että tykkäsin jotenkin siitä Länsi-Helsingin ilmapiiristä.

Toki jokaisesta asuinalueesta saa kaivettua jotain negatiivista. En usko muuten, että Roihuvuorikaan olisi mitään karseaa asuinaluetta. Riippuu hiukan millä tiellä ja millaisessa talossa asuu.

Länsi Hki on niin tuttua ja Konala olisi lähellä tuttuja. Mukavaa aluetta, puistoja, leikipuisto jne. Niin on varmaan Roihiskin, mutta mun näkökulmasta Konalasta on paljon helpompi liikkua.

Mun suosikkialueeni on Vantaa ja Tikkurilan seutu siellä.

Tosiaan esim. työmatkaa kandee miettiä. Ei ole kivaa, jos esimerkiksi lapsille tulee armottoman pitkät päiväkotipäivät vanhempien tunnin tai yli työmatkojen vuoksi. Näin meillä on valitettavasti. :( Työpaikkaa yritän nyt vaihtaa tai pakko alkaa kiristää rahavyötä ja ryhtyä tekemään lyhennettyä päivää. Siitäkin koko perhe kärsiin eli rahapulasta. Ei siis kumminkaan hyvä.

Asuin Konalassa muutaman vuoden ja se on eräs Helsingin rauhallisimmista alueista, kaupungin vuokra-asuntoja on tosi vähän ja muutenkin rauhallista. Väestö on suomalaista jos se jollekin jotain merkitsee

Konalassa, olen asunutkin siellä ja nimenomaan uusi kauppakeskus houkuttelisi sinne.

Roihuvuori aivan outoa aluetta (vaikka olen asunut itäisessaä V:saaressakin)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat