Vierailija

.

Sivut

Kommentit (75)

Raskausarpia ei sitä vastoin tullut yhtään. ;) Siitä kiitän Biothermin Biovergetures-voidetta jota käytin koko raskauden ajan (taipumusta noihin kyllä on, jo teini-iän kasvupyrähdyksistä on reidet yhä juomuilla).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tai on mulla sellainen vaiva, että kun tulee kakkahätä, niin pöntölle pitää päästä viiden minsan sisään. Joku sulkijalihasongelma kai... en kyllä tiedä, johtuuko edes raskauksista tai synnytyksistä, mutta tullut joka tapauksessa sinä aikana kun lapsia on ollut.

Toisaalta vaiva ei paljon haittaakaan, sillä suoli toimii keskimääräistä harvemmin eli ehkä kaksi kertaa viikossa. Ei oo tietenkään kiva, jos juuri sillä hetkellä sattuu olemaan esim. pitkässä kassajonossa :)

Joka raskaudessa on myös tullut n. 25 kg painoa, mutta kilot on hävinneet muutamassa kuukaudessa synnytyksen jälkeen eivätkä ole jättäneet vaivoja niveliin tai muuallekaan. Raskausarpia kyllä on lantiolla, mutta ne tuli jo teini-iässä.

- sektioarpi (tosi siististi tehty)

- ikuinen pömppövatsa, ehkä enempi treenaus olisi auttanut? (olen tosi laiha muuten)

- pienet AA rinnat pieneni entisestään ja kuihtuivat (mutta nyt uudelleen raskaana ja ne on ihanan " isot"

kuin mulla olis aina vanha permanentti päässä. Nuorimman syntymän jälkeen puhkesi verenpainetauti, vaikka raskausaikana verenpaine oli jopa liian alhainen. Maha on venynyt ihan kamalaksi tankiksi ja ekasta raskaudesta jo tuli kauheat raskausarvet keskelle vatsaa. Ekan synnytyksen jälkeen epparihaava tulehtui ja tikit aukesivat ennen aikojaan, se parantui kauhean näköiseksi ja ammottavaksi aukoksi... :P

repeämän arvet vaivaavat yhdynnässä vielä yli vuoden jälkeen. Raskausarpia on paljon mutta ne ei vaivaa mua mitenkään. Tissit on erilaiset mutta kivat. Selkävaivat jäivät.

Ja eiku uudestaan synnyttämään!

Vatsanahka on aivan kurttuinen ja sellaiseksi jää.

Rinnat pienenivät 4 imetyksen myötä.

Kenkäkoko kasvoi.

Virtsarakon ja peräsuolen laskeumat.

Peräpukamat.

Mitähän vielä... :/

Pillun huulet venähtivät eri muotoisiksi synnytysrepeämien myötä ja raskausarpia tuli takamukseen ja reisiin paljon, mahanahka ei koskaan palaudu entiselleen vaan on löysä vaikka läskit on pois ja lihasta tilalla.

Hiukset tipahtivat imetyksen myötä, ja ajoittain huolten ja yövalvomisten myötä tipahtelevat aina uudestaan. Kasvavat aina toki takaisin mutta ajoittainen sänkikasvu säälittää.

Henkisesti kypsytti pidemmällä aikavälillä suunnattomasti.

jotka tosin täysin vaalenneet, mutta iho on niiden kohdalta erilainen, kuin madonsyömää puuta. Tästä johtuen vatsanahka ryppyinen ja ruttuinen, vaikkei maha muuten juuri roiku eikä pömpötä. Tissit lätsähti ja tyhjeni. Ei sitten muuta.

raskausarpia, riippurinnat, lörppävatsa ja repaleinen alapää. Lantionpohjanlihaksetkaan eivät jumpasta huolimatta ole niin hyvät kuin ennen.

..ja ainakaan synnyttää.

itselle jäi myös raskausarpia, tissit rupsahti, vaikka kuinka hoidin, maha ei koskaan palautunut yhtä litteäksi, mitä se ennen oli, vaikka urheilenkin. Lantio leveni, näkö heikkeni entisestään. Vanhenin muutamalla vuodella, elämä muuttui täysin..

taas olen raskaana..tämän jälkeen olen varmaan vain varjo entisestä, toiv. en repeäisi enää.

kasvoi myös jalka. Johtuu vissiin siitä, että nivelten liitokset löystyy, myös jaloissa joten jalka levenee, eikä palaudu.

Näkö huononi, jouduin hankkimaan lasit ja kahden vuoden tutkimisen jälkeen totesivat että silmässä on rakenteellinen vika ollut syntymästä lähtien, mutta tuli esille vasta hormonimuutoksien myötä. Tämän jälkeen näkö on heikentynyt joka raskaudessa, mutta toisaiseksi palautunut ensimmäisen jälkeiseen tilanteeseen.

Ekasta epparihaavasta jäi tunnoton alue, toisessa synnytyksessä pyysin epparin samaan kohtaan ja tunnottomuus hävisi kun haava parani.

Tissit on kuin ajokoiran korvat.

Joka raskaudesta on jäänyt 2 kg.

Pömppömasua tuskin saan koskaan pois.

Raskausarvet alavatsalla ja sivuissa.

Ekasta lähti tukka, toisesta kasvoi entistä paksummaksi. Kolmannesta aika neutraali.

Mustia silmänalusia ei ole, mutta rypyt lisääntyy enemmän kuin lapsettomilla ystävillä. Tosin sinkuilla näkyy samat oireet bailauksen seurauksena.

Univelkaa n. vuoden verran pienten lasten takia, ei niinkään raskauksien.

Voishan tätä jatkaa vaikka kuin, mut ei mitään pahaa kuitenkaan :)

jäi episiotomiasta hermokivut (osunut ommellessa kuulemma hermoon) 3 vuodeksi. Nyt on jo parantunut. Samoin toinen kylki oli kipeä n. 1 v synnytyksen jälkeen. Nyt jo ok.

1 raskausarpi tuli toiseen rintaan. On jo vaalennut.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat