Vierailija

Kommentit (31)

Siinä todettiin, että ainakin kaupan hedelmäsoseissa on puhtaammat raaka-aineet, kuin mitä ikinä kauppojen hedelmätiskeistä löytyy. Tämä siksi, että vauvanruokien raja-arvot torjunta-aineiden yms. suhteen on asetettu paljon muita alemmas. Ja kun äskettäin vielä todettiin, että monet kotimaiset kasvikset ja hedelmät eivät itse asiassa ole hirveän paljon puhtaampia kuin vastaavat ulkomaiset, niin kyllä minä ainakin syötän edelleen 1- ja 4-vuotiailleni puuron päällä ihan hyvillä mielin vauvojen hedelmäsoseita. Kaipa ne nyt ainakin hillot päihittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En minäkään enää 1-vuotiaalle purkkiruokia tietenkään syötä, koska silloin opetellaan ja siirrytään muun perheen kanssa samoihin eväisiin.

Ei minun itsetekemäni VAUVAN sose haise mitenkään erilaiselle verrattuna valmissoseisiin, koska kummassakaan EI OLE mausteita.

Vierailija:

Lainaus:

paskalle ne haisee nuo alkaen 6 kk nauta-perunasoseetkin ynnä muut lihaa sisältävät. Puhtaat hedelmä ja marjasoseet nyt ei ehkä haise. No nehän sisältää vissiin puolet vettä...

Ihan eri juttu jos erikseen keität naudan sisäfilettä, sauvasekottimella hienonnat ja pakkaat kertaannospusseissa pakasteeseen. Siihen lisäksi keität aina perunaa ym. juuresta

Tämä on niitä ei-niin-oleellisia asioita lasten kasvatuksessa ja hoidossa.

Tietysti on kiva, jos itse jaksaa tehdä soseet ja ruoat, mutta yhtään ei tarvitse tuntea huonoa omatuntoa, jos niin ei tee. Sillä ei oikeasti ole väliä, muuta kuin av-mammojen korvien välissä.

Ekana käski lopettaa valmisruoat ja maidon. Valmisruokia en kyllä syöttänytkään.

Tarvitsi kunnon dietin kaksi vuotta ja siihen loppui allergia ja korvat.

Soseissa säilöntäaineita

tiedättekö edes kuinka luomuliha eroaa tavallisesta? Ja ehkäpä ne vauvojen purkkisoseet haisee omaan nenään kummalliselta, kun on tottunut hieman erilaiseen ruokaan. Toki en väitä, että itse tehty olisi huonompi vaihtoehto. Onhan se hienoa, että joku jaksaa vaivautua.

vaikka esim. lasagnea ja haista sitä. Perään avaa joku Semperin alkaen 1 v lasagne ja haista sitä. Kumpaa itse söisit????

Hemmetti meillä on tehty paljon soseita itse mutta on myös syötetty kaupan purkkeja esim. ulkomaanreissuilla ja kyläillessä. Tsiisus, että ne kaupan purkit HAISEE KARSEALLE KOIRANRUUALLE! Itse en voi lämmitettyä kaupan purkkiruokaa maistaa kokeellakseni esim. lämpötilaa. Monta kertaa on käynyt mielessä mitä paskaa oikein lapselleni syötän...en voi todellakaan käsittää miten monet syöttää pelkkää purkkiruokaa lapselleen. Kyllä itse tehty on ihan eri laatuista, kun ostat kunnon filettä ja esim. luomua! Viitseliäisyydestä vaan kiinni.

paskalle ne haisee nuo alkaen 6 kk nauta-perunasoseetkin ynnä muut lihaa sisältävät. Puhtaat hedelmä ja marjasoseet nyt ei ehkä haise. No nehän sisältää vissiin puolet vettä...

Ihan eri juttu jos erikseen keität naudan sisäfilettä, sauvasekottimella hienonnat ja pakkaat kertaannospusseissa pakasteeseen. Siihen lisäksi keität aina perunaa ym. juuresta

esim. teepä itse mangososetta. Tulee paljon kalliimmaksi. Valmiilla soseilla voi tarjota monipuolisesti kaikennäköisiä kasviksia ja hedelmiä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat