Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

jos hän ei vastaa, kun soitat. Soitatko itse aina takaisin vastaavassa tilanteessa? Mikä on sinusta kohtuullinen aika, minkä kuluessa pitäisi soittaa?

Kommentit (8)

Välillä sitä itsekin vain kertakaikkiaan unohtaa vastata tekstariin tai soittaa takaisin, kun ei ole ehtinyt vastata puhelimeen ajoissa. Mutta jos joku systemaattisesti dissaisi puhelut, siitä varmaan loukkaantuisin. Eli jos lähettäisin monta tekstaria ja soittelisin viikkotolkulla tuloksetta, olettaisin hiljaisuuden olevan merkki siitä, ettei seurani enää kiinnosta. Eli kohtuus kaikessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Muutoin soitan vain jos tulee soittopyyntö. Miksi minä soittaisin, jos toisella kerran asiaa minulle. Ei kai kenenkään tarvii olla 24/7 tavoitettavissa.

Yleensä ihmiset soittelevat silloin kuin heille itselleen parhaiten sopii. Ja jos en ole itse pystynyt vastaamaan, todennäköisesti myöhempi aika ei sovi soittelijalle. Sekavasti selitetty.

Siis en loukkaannu, enkä kyllä itsekään soita aina takaisin. Jos on asiaa, niin jättäköön viestin tai laittakoon spostia.

Epäsosiaalinen raskautettu

Minusta se soittaa uudestaan, joka on soittelun aloittanutkin. Tai siis näin itse toimin, soitan myöhemmin tai toisena päivänä uudestaan ja se on parempi minusta niin. Tosin saatan kyllä itse koittaa soittaa jos huomaan puhelun tulleen, mutta se vähän riippuu kaverista/ystävästä. Niille soitan, joilla todennäköisesti on jotain tärkeää asiaa, niille joiden kanssa yleensä vaan juorutaan niin en soittele takas ;)

Jos minulla on asiaa, soitan uudestaan jonkin ajan kuluttua. Ei minusta ole toisen velvollisuus soitella takaisinpäin!

Itsellä on kuitenkin tapana, että soitan heti takaisin kun pystyn. Tosin joskus saattaa unohtua, jos on kiirettä (samoin kuin tekstariin vastaaminen, jos en heti luettuani vastaa). Mutta en odota, että muut tekevät näin!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat