Vierailija

En ole vuosiin osallistunut firman pikkujouluihin. Olen ihan hukassa pukeutumisen kanssa. Käytetäänkö enää nykyään jakkuja?

Please, neuvokaa mua!

Kommentit (18)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olkoonkin niin, että caprit ovat jo so last season ulkomailla niin kyllä ne vielä täällä menee. Kas kun kukaan ei ole ennustaja jotta osaisi pukeutua jo tänään tulevan muodin mukaan.

Lainaus:

kyllä hävettää kun ensi vuonna katsot pikkujoulukuvia.

Jos on hyvä jakku niin on se aina parempi kuin tissit ja käsivarret paljastavat typerät topit. Minusta laivalla on aina inhoittavan kalseaa, vaikka kuinka tanssisi.

Minulla on vain kammo jakkuja kohtaan koska olen niitä nuoruudessani tosi paljon käyttänyt ja vielä muutama vuosi sitten suosin töissä istuvia jakku-housu-yhdistelmiä. Jotenkin jakut on vain niin tönkköjä.

Mutta varmasti löytyy naisellisia, vähän pienemmän mallisiakin jakkuja. Älä ap ainakaan sorru mihinkään 80-luvun olkatoppausjakkuun jonka helmakin on pepun kohdalla eikä vyötäröä näy missään:)

2

Jos sinulla on joku hyvin istuva jakku jossa viihdyt ja jonka väri sinua pukee, niin yhdistä se vaikka juhlaviin capreihin ja nättiin hameeseen ja korkokenkiin. Juhlavuutta saat näyttävillä koruilla. En tarkoita mitään Kultajousen kultaketjua kaulassa vaan laita kaulalle oikein monta kerrosta vaikka juhlavia muovihelmiä tms..niitäkin löytyy tosi hyvä valikoima!

2

tyyliä uransa alkuaikoina, hän oli 19-vuotiaana tällätty jakkupukuun ja näytti 35-vuotiaalta. Tosin voihan jakkujakin olla nuorekkaita ja jotkut toimivat hirveän hyvin vaikka farkkujen kanssa. Mutta pikkujouluihin sopii vähän naisellisempi tyyli.

Miten olisi sitten joku pitsimäinen tunika + hame tai juhlavat caprit ja korkokengät?

Lainaus:

Anteeksi luin viestiketjun huonosti kun ikääsi ap kyselin! Samoilla luvuilla ollaan näemmä =)

Jos sulla on kapea vyötärö, niin korosta ihmeessä sitä! Ei siis mitään tunikajuttuja, vaan mä suosittelisin sitten tosiaan jotain esim, kietaisujakkua, missä tulee joku iso rusetti tms. jakkukankaasta tietty, siihen vyötärölle! Ja jos sulla on esim. sokoksen uusi s-etukuvasto, niin siinä oli ihana muistaakseni Voglian (heh..mamma-merkki?) musta taftijakku missä hopealla isoja spiraalikuvioita, siinä just sellanen rusettihässäkkä. Ja siihen mustat suorat housut. Menee missä ja milloin vaan. Samaa jakkua oli v-punaisenakin. Käy netissä www.sokos.fi ja sieltä kuvastot ja sivu 6. Ei tätimäistä, muttei mitään teini-meininkiäkään!

Nimim. Utelias ;-)

Ap, olen samaa mieltä, että ihan mitä vaan muuta, mutta ei capreja!

Kyllä jakku mun mielestä ihan ok! Kävin tänään Anttilassa, ja mallinuken päällä oli ihana taftinen puolihame ja siihen upea jakku! Makeeta fuksianpunaista. Siihen vaan mustat sukat ja kengät, joku nätti koru kaulaan, niin asu menee sekä nuoremmalle, että varttuneemmalle!

t. nelikymppinen

kyllä hävettää kun ensi vuonna katsot pikkujoulukuvia.

Jos on hyvä jakku niin on se aina parempi kuin tissit ja käsivarret paljastavat typerät topit. Minusta laivalla on aina inhoittavan kalseaa, vaikka kuinka tanssisi.

Pikkujoulut laivalla, ja jollain on päällä juhlava taftimekko rusetilla, toisella taas rennompi look, farkut ja juhlava toppi.

Riippuu siis ihmisestä, mutta pikkujoulupukeutuminen on aika monen kirjavaa.

Jos pukeutuu mustaan ja satsaa asuteisiin, ei voi mennä pahasti metsään.

Katsoin juuri Sokoksen etukuvastoa ja kieltämättä mainitsemasi jakku (99

90 €) varmaankin sopisi mulle. Tuollainen lyhytmalli sopii kun olen lyhyt ja suht. hoikka. Tota rusettia en olisi huomannut ellet olisi maininnut. Saakohan sillä kiristettyä tarpeeksi. Viereisellä sivulla on myös kaunis neulebolero, mutta taas niin jumalattoman alhaalle auki :(

Taidan lähteä Sokokselle käymään :)

t. ap

Lainaus:

Lainaus:

Anteeksi luin viestiketjun huonosti kun ikääsi ap kyselin! Samoilla luvuilla ollaan näemmä =)

Jos sulla on kapea vyötärö, niin korosta ihmeessä sitä! Ei siis mitään tunikajuttuja, vaan mä suosittelisin sitten tosiaan jotain esim, kietaisujakkua, missä tulee joku iso rusetti tms. jakkukankaasta tietty, siihen vyötärölle! Ja jos sulla on esim. sokoksen uusi s-etukuvasto, niin siinä oli ihana muistaakseni Voglian (heh..mamma-merkki?) musta taftijakku missä hopealla isoja spiraalikuvioita, siinä just sellanen rusettihässäkkä. Ja siihen mustat suorat housut. Menee missä ja milloin vaan. Samaa jakkua oli v-punaisenakin. Käy netissä www.sokos.fi ja sieltä kuvastot ja sivu 6. Ei tätimäistä, muttei mitään teini-meininkiäkään!

Nimim. Utelias ;-)

Ap, olen samaa mieltä, että ihan mitä vaan muuta, mutta ei capreja!

Mikä sopii lyhyelle ihmiselle? Sovittelin muutamaa tunikaa, mutta ne näyttivät teltalta päälläni. Onkohan sellaisia tunikoita joissa tulisi kapea vyötäröni esille? Caprit eivät taida sopia lyhyelle ihmiselle? t. ap

kun ei löydä mitään kivaa. Nuorempana löysin ja tulin aina kassit pullollaan vaatteita kotiin.

Jotenkin tuo neuletakki kuulostaa arkiselta.

t. ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat