Seuraa 

Kyselisin käykö täällä kukaan/onko käynyt fertinovalla IVF-hoidossa? Voisitteko valaista minua tästä hoidon OIKEASTA hinnasta siis mitä siitä tulee vielä maksettavaksi kaikkien kela-korvausten jälkeen? Hoito tuntuu niin kalliilta, mutta sinne olis kova hinku.

Kiitos jo etukäteen!

Terv.Sannamary

Kommentit (2)

Kyllä ne hinnat aina vähän heittää sivuilla ilmoitetusta, riippuu lähinnä siitä montako kertaa tarvitsee ultrata yms. En ole varma tuosta Kelan suorakorvauksesta että saako sitä enää vai meneekö kaikki harkintaan.

Muuten en voi ihan vilpittömästi suositella Fertinovaa IVF-paikaksi. Olin ensimmäisessä IVF:ssä siellä ja kokemus oli todella tuskallinen osittain punktion tekijän vuoksi. Seuraava IVF, joka tehtiin toisella klinikalla, oli paljon helpompi monin tavoin. Se tehtiin ultraääniohjauksessa, jota ei ianakaan silloin Fertiksessä käytetty vaan kätilö nojasi täysillä jo valmiiksi kipeään vatsaan ja täpötäyteen virtsarakkoon ultraäänilaitteella. Lisäksi puolueellisuuttani varmaan lisää, että nyt olen jälkimmäisestä IVF:stä tuoresiirrosta 10 viikkoa raskaana :)

Olenkin miettinyt tässä jo hetken aikaa klinikan vaihtoa.Vertailin noita hintoja väestöliiton kanssa ja huomasin että väestöliiton hintaan sisältyy kolme ultraääni käyntiä myös. Tällä palstalla oli myös hinta kyselyä väestöliiton IVF-hoidoista ja vaikutti että siellä olisi ollut edullisempaa(tiedä sitä sitten).

Olen itse pitänyt fertinovasta klinikkana.Siellä ollaan tehty siis minun kolme inssiä ja neljäskin tullaan vielä tekemään. IVF-hoitoa ajatellessa olen jotenkin vain kallistunut sinne väestöliiton puolelle...Pitänee soittaa sinne ja kysellä hieman enemmän asiasta...

Kiitoksia vastauksesta!

terv.Sannamary

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat