Seuraa 

Aloitanpa uuden pinon, kun kukaan muu ei ole vielä ehtinyt!

Täällä jännitys tiivistyy. Totuuden hetket alkaa olla pian käsillä. Päänsärky vaan pahenee päivä päivältä. Ei kiva! Lievää pahaa oloa on ollut havaittavissa ajoittain.

Essi78 kp 34/36

Sivut

Kommentit (86)

Piina on kovaa.. Tänään pitäisi tädin tulla.. Ei ole näkynyt vielä.

Ja ylläri ylläri en ole edes testannut vielä kertaakaan koska en kertakaikkisesti kestä katsoa sitä tyhjää taulua.

Huomenna testaan mikäli täti ei ole tullut. Ei kyllä ole mitään hirveitä menkkaoireita, vähän nipistellyt, ei enempää.. Nyt täytyy sanoa että jännittää.

Täällä taisi olla joku muukin samoilla päivillä?

Ihanaa kun tuli tota lunta! Lapsillakin on ihan eri tahtiin tekemistä ulkona.

Ja paljon kauniimpaa ja KUIVAA. Toivottavasti talvisää jatkuu.

Illan jatkoa!

Teera kp 29/28-29 yk 4

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Pahoittelut tädin yllättäneille ja paljon onnea plussasta!

Mä täällä edelleen pähkäilen tätä mun ovisasiaa. Edelleen tuntuu nippailua oikealla puolella. Harmittaa vaan, kun nää pupuilut on vähän huonolla tolalla. Miehellä tuntuu olevan vähän vaikeeta mummonsa kuoleman takia, eikä oikein huvita. Eilen olis varmaan ihan huvittanukin, mut ku mies meni hetkeks juttelemaan pojan kanssa, mä nukahdin sohvalle (ennen yhdeksää) ja heräsin aamulla. Ei vissiin tää kierto oo nyt raskautumista varten.. On niin paljon muuta. Silti pieni toivo elää.... Voi että olis ihanaa saada käpertyä mahansa ympärille muutamaksi kuukaudeksi ja odotella sitä tuhisevaa pientä kääröä..

Plussatuulia lopuille syysunelmille!!!!!!

t. iiiik kp 19/ 29-34?

Joko niitä plussia satelee?? Nyt oikeen Paljon Plussa Tuulia tänne!!+++++++ :)

Ite en oikeen vielä osaa kirjotella tonne odotuspuolelle. Ei tätä oikeen ota uskoakseen..

Harmittelut kaikille joille se täti kurvas kylään ja tsemppiä piinailijoille!db

Kyllä se kahden vuoden yritys on nyt aika palkittu, mikäli pieni pysyy matkassa. Älkää vaipuku epätoivoon, vaikka siinä yrityksessä kestää.Se tärppää kun vähiten odottaa... ilmeisesti :)

Toivotaan nyt paljon plussia ja vauvat syysykuuhun <3

-hyntty ylpeänä rv.5+3

).( Tänään oli vihdoin se kauan odottamani aika gynelle... Sinänsä ei vielä mitään vastauksia tullut, miksi kierrot heittelee ja välillä on tosi pitkiä. Otettiin perusnäytteet ja verikokeista hormooniarvoja. Mutta sitten ultrassa näkyi, että ovis on ollu ja menny joku aika sitten! Siis näkyi puhjennut keltarauhanen ja kohdun limakalvo oli sen näköinen, että loppukiertoa mennään... Olin ihan ihmeissäni, kun melkein pari viikkoa olen ovista tikutellu, enkä plussaa ole saanu aikaiseksi millään! Ens kierron alusta tehdään lisätutkimuksia, ellen nyt ole sitten raskautunut (mitä kyllä epäilen)...

Mimmi75, kp.31/35->??, 3.yk

Testasin aamulla negan, joka nyt jokatapauksessa olisi odotettavissa kun sairastettiin ovisaika, toisaalta pikku mahis että ovis olisi ollut myöhässä kun ihan tuntui siltä ja silloin sit touhuttiin, mutta nyt ainakin oli selkeä nega. Jos ovis olisi ollut myöhässä niin tietty hedelmöittyminenkin olisi myöhemmin ja ei vielä näkyisi. En tiedä miksi piti kokeilla. Piti vaan. Ymmärtänette... :) No ekaa yrityskuukautta tässä vasta mennään joten eipä tässä nyt ihmeitä odotellutkaan. Katsotaan jos täti ei lauantaina ole saapunut niin sunnuntai aamulla voisi vielä testata. Sitten vaan lokakuisiin katse ja taas yrittämään. :) Toivottavasti muita kärsimättömiä testit suosivat kahdella viivalla!! Loppuviikolla käyn ilmoittelemassa kuinka kävi!

-Celly

Pitkästä aikaa pääsen koneelle....en nyt muista kaikkia asioita joita piti kommentoida, mutta pahoittelut heille, joiden luokse täti saapui.

Jonskuponskulle PALJON ONNEA! :)

Te jotka vielä piinailette...TSEMPPIÄ ja KÄRSIVÄLLISYYTTÄ!

ON: oireita ei ole minkäänlaisia....outoa! Nyt siis mennään kierrossa jo loppupäätä. Itseasiassa ihan viimeistä päivää! Nyt mua ei edes jännitä yhtään eikä tee mieli tehdä testiä....jos tätiä ei kuulu ke niin sitten teen vasta testin. En kyllä usko raskauteen nyt ollenkaan, koska me ei olla pupuiltu kuin yhden kerran oviksen lähellä. Lämmöt oli vielä eilen 36,8, tänään vielä illalla mittaan, sitten tiedän tuleeko täti huomenna vai ei! Ja hei vielä yksi juttu valkovuodosta...viime kierrossa vv lisääntyi päivää tai paria ennen menkkoja ja nyt on niin kuivaa että. Tiedä sitten merkitseekö se mitään.

kp27/27 yk4

ei ole kuukautiset vielä alkaneet, mutta jotenkin kaikki oireet ovat kadonneet, rinnat/nännit aristaa kyllä, mutta taitaa olla kaikissa pillerittömissä kierroissa loppupuolella mulla..

Killin täällä siihen asti, kunnes tipahdan.. Tsemppiä muille kovasti!

Ei mulla muuta kuin että Täti saapui siis lokakuisiin matka vie..

Siis saapui jo pari päivää sitten, nyt kp 4.. ÄRSYTTI niin paljon etten ole edes täällä jaksanut piipahtaa..

Onnea kaikille jotka plussan tästä kuusta saivat!

Ja piinaajille peukut pystyyn.

Tää lähtee.

Teera kp 4 yk 5

Oi voi. Väsyttää niin vietävästi että meinasin äsken nukahtaa lastenhuoneen lattialle. Nukuin ihan hyvin, mutta joskus vaan tulee näitä väsymyskausia. Onneksi on lunta ja sitä myötä tuntuu hieman valoisammalta.

Mulle pitäis tänään kolahtaa testit postilaatikkoon. Tänään on vasta tiistai ja periaatteessa vasta lauantaina alkais menkat, joten ei mitään järkeä testailla vielä. Eihän?? EI!

Eilen illalla pelattiin sellaista ihanaa enkelipeliä, missä kysellään erilaisia asioita ja saadaan sitten erilaisia vastauksia. Siinä kun on mieli mukana niin se on oikeasti hämmästyttävä peli. Hauskinta oli kun kysyin että onko mun masussani vauva (itsekseni kysyin, niin ettei muut kuulleet) niin vastaus oli: aivan varmasti!! :) Katsotaan onko enkeleihin luottaminen!

Oireita ei oikeastaa ole mitään mainittavaa, mutta eipä tässä vaiheessa ole ollut kummallakaan kerralla aikaisemminkaan.

Plussia peliin nyt niin päivät piristyy!!!! Se on muuten hauskaa täällä että on ihan oikeasti tosi iloinen toisten plussista vaikkei sitä omalle kohdalle sattuisikaan.

-Celly

Kävin tiistaina gynellä, jossa aloitettiin epäsäännöllisten kiertojen tutkiminen. Ultrassa näkyi keltarauhanen ja kohdun limakalvo oli 7mm, eli ihan loppukiertoa mennään ja tätin pitäis ilmestyä lähipäivinä. Verikokeitakin otettiin, ja hcg oli 0,2, että nyt ei ole kyllä mitään pientäkään epäilystä raskaudesta. Toisaalta odotan, että uusi kierto nyt alkais, koska multa otetaan uusia kokeita seuraavan kierron alussa (pitää tehdä ennen ovista). Lääkäri epäili, että toinen munasarja toimis huonosti. Terolut-kuurin saan ens kierrosta alkaen ja niitä pitää syödä kolme kiertoa. Olen aika pessimistinen raskautumisesta niiden aikana, koska kierto lyhennetään niillä 28 päivään ja mulla lyhin kierto on viimeisen vuoden aikana ollu 35kp. En siis ehdi ovuloimaan ennen kuurin alkua. No, toisaalta on ihan hyvä, että saadaan kierrot sitten tasoittumaan...

Mimmi75, 34/35-??, 3.kp (yritystä elokuusta -07 alkaen, mutta pitkien kirtojen vuoksi vasta 3. menossa...)

ja tää lähti lokakuisiin. Odotetusti kyllä ja fiilis on ok ku vasta yk 2 lähtee käyntiin! :) Vähän kyllä ajattelin että jätän tämän palstailun vähälle kun tämä kuume vain muuntuu hulluksi vauvantekotouhuksi omalla kohdallani. Helpoimmalla pääsen kun en niin kovasti ajattele koko asiaa ja rauhassa bongailen ovista mitä nyt osaan ja sitten taas katsotaan. Tää piina jotenki käy aika sietämättömäksi ja odotuksen odotus saa liian suuret mittasuhteet. Vaikka onkin kuinka ihanaa täällä jakaa tuntoja ja lukea ihanien ihmisten ihania juttuja. On vaan tää pääkoppa näköjään helposti sekaisin menevää sorttia. Käyn toki taustailemassa ja kuulumisia pistämässä, mutta toivottavasti te kaikki vielä tätä lukevat siirrytte iloisina odottajina syyskuisiin!!! Onnea plussanneille ja onnea testaajille!!!!!

-Celly

eli vatsatauti meni ohi.. eilinen aamu meni vessassa ja sen jälkeen ei yhtään mitään.. Töihin en olisi kyllä voinut mennä eilen kun viittä metriä kauemmaksi vessasta ei olisi voinut kuvitellakaan menevänsä. Silti jotenkin huono omatunto kun en ollutkaan koko päivää kipeenä..

Viidenmutsi: sanoit että sulla oli " vatsatautia" odotusaikana, jotenkin mulla ei silti oo semmoinen fiilis että olisin raskaana, mutta toivottavasti oot oikeassa!

Ja oikein suuret onnittelut Icegueen!!!! Pikkuiselle vauva-alulle enkeleitä matkaan mukaan suojelemaan.

Minä tässä odottelen menkkoja alkavaksi:(. Kuten Fanny78:lla, myös mulla menkkamaista kipuilua. Hieman rusehtavaa vuotoakin. Joten eiköhän se ole tässä... Liian positiivista kai olikin odottaa, että ekalla kierrolla tärppäisi. Mutta silti surettaa ja suututtaa, että tän pitääkin olla niin vaikeata. Kyllä tulee olemaan taas rankat seuraavat kuukaudet, kun jännittää alkaako menkat vai ei ja onko sitä nyt sitten varmasti oikeaan aikaan " tekopuuhissa" . Ja juuri silloin pitäisi tietty olla innokas ja lapset ajoissa nukkumassa tai muuten ottaa kahdenkeskinen aika jostakin... Toisaalta tunnen huonoa omaatuntoa tästä omasta surkeasta olostani, kun kuitenkin useat yrittäneet todella pitkään. Ja kuten moni on kirjoittanut se, että tietää olleensa oikeaan aikaan pupuilemassa eikä silti tärppää, on yllättävän rankkaa.

Onhan meillä 5 lastakin, ja ilman mitään erikoiskonsteja, onnekas saan olla. Anteeksi te, joita suututtaa tämä murehtimiseni. Tarkoitan teitä, jotka kuukausi kuukaudelta olette pettyneet sen yhdenkään alkuunsaamisessa:(. Tsemppiä teille ja paljon plussatuulia!!!

Raskausoireitahan olen edelleen tuntevinani. Pahoinvointi iskee välillä, palelee sun muuta. Hajuaisti tuntuu herkistyneen ja eilen jopa vihloi välillä rintojakin. Menkkoja enteilee varmaan vaan.

Joka kerta vessassa käydessä paniikissa katsoo vuotaako. Vaikkei sekään vielä mitään kerro. Kaikissa neljässä raskaudessani olen vuotanut alkuraskaudesta. Kuinkahan monta kertaa olen keskenmenoepäilyn vuoksi mennyt naistentautien polille? Kun vuotoon on liittynyt kipuakin. Jopa supistukset ovat alkaneet hurjan aikaisessa vaiheessa. Ja jatkuneet ongelmallisina loppuraskauden.

Jopas nyt tuli juttua, oho!

kp 22/28?

Toivottavasti pikkuinen pysyy sit kyydissä!!:)

Noffetus:Toisella kerralla tärppäs.Tämä oli kolmas kierto,mut ekan kierron aikana pillereiden lopetuksen jälkeen ei ollu niin kauheen aktiivista ja oli ovistakin vaikea tietää kun ei tienny miten pitkäks kierto venyy.Pillereiden kans kun se oli 24 päivää,mut sit venähti 34.päivään.

Nyt kaikille piinailijoille puhallan paljon plussatuulia vielä!!!

Sitä toivon myös itselleni, en meinaa enää rauhallisena pysyä, alkaa sen verran olla piinailua.

Ensin kuitenkin suuren suuret onnittelut sen ihanan plussan saaneille!

Pahoittelut syyskuusta pudonneille, paljon plussasäteitä seuraavaan kiertoon!

ON: Nyt menossa kp 24/31. Jossain vaiheessa kuvittelin, että ovis ois ollut tässä kierrossa poikkeuksellisen aikaisin, mutta kyllä tää taitaa olla ihan normi kierto. Pitäis malttaa testaamisen kanssa jonnekin ens viikon loppuun, mutta saa nähdä kuinka maltan. On nimittäin sellaista oiretta, joka saa olon hyvinkin hermostuneeksi. Toivottavasti kyseessä on plussaoireet, eikä menkkaoireet.

Eilen alkoi rinnoissa pistely ja sellainen jännä lämmön tunne, jota siis jatkuu edelleen. Normaalisti rinnat on ennen menkkoja vaan kokonaisuudessaan tosi kipeät. Eilen tuntui myös nivusissa pieniä vihlaisuja äkillisten liikkeiden yhteydessä ja jotain nippailuja on tänäänkin ollut. Hmm, kaikki voi tietysti olla vain erittäin tarkan tarkkailun seurausta. Siis että tällaista on normaalistikin, mutta nyt sitä vaan kiinnittää huomiota kaikken mahdolliseen.

Plussarikasta ensi viikkoa meille ensi viikon piinailijat!!

anna061 kp 24/31 yk1

ONNEA Icequeen!!

Nyt on semmonen olo, että menis viikko äkkiä, niin pääsis testaileen.. PITI ottaa nyt iisisti, mut en tietenkään osaa!!! Odotuksia siis on, mut saas nähä miten käy..

Oonkohan täällä viimesenä? Ei meitä enää kovin montaa tääl pinossa ole.. Mutta tsemppiä loppukuulaisille ja plussia meille kaikille! I hope :)

Emmuli kp 19/28-30 yk 6

Kiitos etikkavinkistä! :)

Ukko meni aamupalaksi juomaan vahingossa minun greippietikkajuomaa luulien sitä appelsiinimehuksi XD arvaatte varmaan mikä oli reaktio :) Huusin kyllä, että elä juo sitä, mutta liian myöhään :)

Onpa meitä piinailijoita täällä.. minäkin vielä, mutta luultavasti parin päivän sisällä täti potkaisee minut lokakuisiin. Maha on ollut siihen malliin kipeä jo monta päivää. Vai voisiko menkkamaiset kivut olla raskaudenkin oire. Eilen tuli omituinen mieliteko, pakko saada kokista! Ja en normaalisti tykkää limppareista yhtään.. ja onhan noita vaikka mitä oireita kun alkaa tarkkaan tutkaileen omaa kroppaa.

Lähden tästä koiran kanssa lenkille ennen töihin lähtöä. Lunta sataa hiljalleen, on niin kaunista :)

Millä te muuten saatte pupuiluintoa just oikiaan aikaan? Vai olenko vain keskimääräistä passiivisempi.. Välillä tuntuu, että ei kiinnosta yhtään ja juuri silloin kuin pitäisi! Jonkinlaista ramppikuumetta.

Fanny 29/28-32

On pupuilut ollu niin vähissä, et varmaan ihan turha toivo tässä kierrossa.. Jotenkin on alkanu tökkimään tää tiettyyn aikaan pupuilu.. Vaikkei edes oo pitkään yritetty.. mut ku noi ovisoireet kestää mulla monta päivää enkä tiedä, mikä päivä on SE päivä.. Että näin.. Kai se pitää alkaa vaan suuntaamaan ajatuksia jo seuraavaan kiertoon.

Onnea Jonskuponsku!!!!!

Mulla on kova sisustusinto päällä näin lähestyvän kevään kunniaksi. Verhoja on vaihdeltu ja uusia hankittu, ihanaa!! Lastenhuonekin on ihan eri näköinen. Mulla menee kyllä kaikki niin vuodenaikojen mukaan aina. Ennen joulua en jaksa tehdä mitään ja heti, ku on toivoa keväästä, alkaa kova touhuilu..

Plussatuulia puhaltelen edelleen kaikille!

Käynpä vilkaisemassa lokakuisiakin jo..

iiiik kp 20/29-34

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat