Vierailija

Päivystävälle kuulemma pääsee vain jos särkee??? Mut jos esim tulehdus ikenessä voi hyvin ootella huhtikuuhun! Pitääkö siis ootella että särkee julmetusti ja sit pääsee hammaslääkärille?!

Kommentit (14)

Itse olen jonossa ja ilmoittautuessa sanottiin että voi mennä 6kk hyvinkin.

Päivystykseenhän voi mennä jos on akuutti tilanne ja kova särky.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä kyllä pääsee, jos on hampaasta pala poissa. Jos se särkee, niin pääsee parin päivän sisällä, jos ei särje, niin parin viikon sisällä. Se palan puuttuminenhan saattaa pilata koko hampaan.

ja luulen et ien on siitä kohdasta tulehtunut kun en voi kunnolla purra sillä puolen ja poskessa on sellanen jännä puutumisen /painenn tunne, mutta kun ei särje... =D

Vierailija:

Lainaus:

ja luulen et ien on siitä kohdasta tulehtunut kun en voi kunnolla purra sillä puolen ja poskessa on sellanen jännä puutumisen /painenn tunne, mutta kun ei särje... =D

Luulis et jossain köyhässä maassa joutuu hammaslääkärille oottelemaan kuukausitolkulla, mutta että meillä täällä hyvinvointivaltiossa! Tekarit vaan kaikille alta viiskymppisenä...

mulla oli hampaassa aikamoinen tulehdus. Olisin kuulemma saanut tarkastusajan johonkin huhtikuulle ja todennäköisesti saanut tulehduksen hoidettua siitä puolen vuoden päästä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat