Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Haluaisin vinkkejä ratsastukseen. Millaista/millaisia liikettä/liikkeitä naisen kannattaa tehdä? Ylös-alas vai myös vähän eteen-taaksepäin? En ole ikinä kokeillut, mutta haluaisin kokeilla, ja tärkeää olisi tietää teoriapuolta näin etukäteen...

Kommentit (7)

kyykkyyn tai polvilllesi selkä mieheen päin ja siitä vaan ylös alas. Miehelle aukeaa hyvät näkymät ja itse voit liikkua niin, että klitta osuu miehen palleihin.

Olen aina päällä monessa asennossa, kasvot mieheen päin, pois päin jne, joskus nojaan taaksepäin käsiin yms. Ja mies on haltioissaan. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kysy omaltasi, mistä liikkeestä tykkää eniten. Voit kokeilla keinuttaa lantiota sivulta sivulle hitaasti, pyörittää lanteitasi ympäri, keinua edestakaisin hitaasti tai nopeasti. Voit myös ratsastaa selkä mieheen päin ja kesken ratsastuksen voit kääntyä kasvot mieheen päin kalu koko ajan sisälläsi. Oman miehen suosikki on toi pyörähdys sekä se, että olen kyykyssä hänen päällään ja liikun nopeasti ylös alas. Rohkeesti vain kokeilemaan ;)

jotka tekevät itselle hyvää ja tuntuvat hyvältä. Se on sellainen asento, jossa käytän miestäni häpeilemättä hyväkseni ja ajattelen vain itseäni. Teen itselleni orkkuja ja mies saa tyytyä olemaan objekti.

Tosin mun mies tykkää siitä ja siksi sitä säännöllisesti meillä harrastetaankin;)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat