Vierailija

Outo juttu mutta mulla tullut pari lievää kohtausta kun olen syönyt suklaata... ja siis mulla on ihan todettu paniikkihäiriö ja siihen söin aikani lääkkeitä kunnes ne sain lopettaa... Nyt kuitenkin taas joitain oireita tullut ja tänään huomasin kaksi kertaa kun söin suklaata että tuli oikeen kohtaus, voiko mitenkään olla mahdollista että se vois vaikuttaa noin?

Jos on, niin se selittäis monen päivän oudot olot joulun aikaan... =)

Kommentit (8)

aktivoisi sympaattista hermostoa ja sitä kautta. En kyllä ole ikinä kuullut, että näin olisi. Voisiko sitten esim. kahvilla olla sama vaikutus?

No toivottavasti menee ohi sillä että jätän nuo pois, aamu kahvin voin juoda mutta ne muuta kuppia saa kyllä jäädä, mulla ei ennen ole tullut noita kohtauksia kun menin ajoissa akanani hoitoon ja sain lääkkeet. Kiitos neuvoista, tämä pelasti päiväni!

En haluais taas alkaa mitään lääkkeitä syömään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Aloitin koulun lokakuussa ja sen jälkeen mennyt kahvia ihan tajuttomasti päivässä, pitänee siis lopettaa, mutta tosiaan ton suklaan jälkeen päivällä tuli ihan kauhee ahdistus ja sydän alkoi hakkaamaan ja tuntui ettei saa henkeä, pari tuntia sen jälkeen iski armoton väsymys.

siis se on niitä pahimpia laukaisijoita. Ikävä kyllä, sillä kofeiiniton kahvi on pahaa :(. Kannattaa siis jättää kahvi pois ja syödä suklaata hyvin maltillisesti, jos ollenkaan. Mä en voi colajuomiakaan juoda juuri ollenkaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat