Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mä olen niin vihainen, niin vihainen, niin helvetin vihainen ettei mitään rajaa!!!

Minkä takia toi ämmä asuu vieläkin meillä? Minkä helvetin takia se kohtelee mun kotia kuin saastaa? Minkä helvetin takia sen pitää koskea mun tavaroihin, järjestellä ne pieleen vaikka olen sanonut että tietyt asiat on siellä missä niiden pitää olla koska niillä on tarkoitus miksi ne juuri siinä on! (Lue: tietyt asiat on tiskipöydällä sen takia koska ne odottavat siinä pesua, ei niitä siirretä märkinä yms. puhtaiden tavaroiden kuten esim. lehtien päälle). Minkä takia ton pitää pestä eteisen lattia wc-paperilla? (joo-o, kallista ja kuluttavaa ja sitten mietitään miksi wc-paperi on aina loppu). Jos ei tiedä missä moppi on niin kysyisi multa! Jos ei tajua kysyä niin antaisi olla! Siivoan minä itse heti kun kahdelta lapseltani kerkeän! Tarvitse heti suututtaa mua kun kysyn millä pesi lattian, ei voinut edes vastata suoraan kun kysyin. Mä en tule toimeen tuon kanssa, en todellakaan tule. Pakko sietää sitä vaikka haluaisin ettei sitä edes olisi olemassa! (Ei saisi toivoa noin mutta te ette tiiä kaikkea). Mua itkettää, mun elämä on pilalla. Missä mun itsenäisyys on, missä mun vapaus on? Sitä ei enää ole. Kotini ei ole enää kotini kun joku tekee mulle kuuluvat tehtävät salaa multa! Yllätykseksi my ass...Ei se ole yllätys eikä helpotus jos joku tekee asiat päin persettä ja itse joutuu korjaamaan jäljet!

Tunnistettavuuden vuoksi jätän kyseisen henkilön tarkemmin kertomatta. Mä en halua enää mitään teko" välittämistä" kun tiedän mitä tää henkilö on oikeasti ja tiedän tasan tarkkaan että tekee kaiken vain ärsyttääkseen mua.

Eikä kukaan kuitenkaan tajua mua, tuskin edes oma mies. Se ei tiedä tuosta ämmästä kaikkea, se ei tiedä mitä kaikkea saan siltä kestää. Se ei tiedä miksi mulla räjähtää hermot jo näinkin " pienistä" asioista. Mä en enää vaan jaksa välittää loukkaanko jotain, mua sattuu...Kukaan ei välitä siitä joten miksi minun pitäisi enää varoa sanojani tai olla mielinkielin. Jospa tajuaisi häipyä kun en enää ole hyvä ja ymmärtäväinen sitä kohtaan. Ehkä järjestäisi elämänsä niin ettei tarvitse pilata (on sen jo kyllä tehnyt, koko elämäni ajan) enää toisen jäljellä olevaa elämää.

Ja ihan tiedoksi: moni asia jää teille lukijoille epäselväksi tässä asiassa mutta tän tarkoitus olikin vaan päästää höyryt mun päästä. Tämän jälkeen en enää noteeraa aloitustani niin että vaivautuisin vastaamaan.

Kiitos kuitenkin jos jaksoitte lukea ja ehkä hiukkasen ymmärtääkin tilannettani. Vaikka tämä viesti onkin yhtä solmua.

Kommentit (6)

koska ap kertoo että tuo on pilannut hänen puuhiaan jo " koko elämän ajan" . Tai sitten ap on naimisissa jonkun lapsuusaikaisen hoitotätinsä pojan kanssa?

Oisko tuo ehkä sisko sitten? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat