Vierailija

Olen aivan valtavan ihastunut erääseen henkilöön. Olen jo niin epätoivoinen että kysyn kommentteja täältä. :)

Tilanne on kuitenkin se, että en varmasti voi häntä koskaan saada. Olen erittäin ujo, ja ensivaikutelma minusta on varmasti kamala, juurikin tuon ujouden takia.

Hän on erittäin hyvännäköinen ja mukava, mutta aivan selvästi ei ole minusta ollenkaa kiinnostunut. Näin sen ilmeistä ja eleistä. Ne ovat juurikin sellaisia " älä kuvittelekaan" .:(

Itse taas en saa unta iltaisin kun mietin häntä.

Mitä mieltä olisitte, jos teille paljastaisi ihastumisensa joku, josta ette ole pätkääkään kiinnostunut, mutta tämä ihminen olisi muuten ihan mukava, eikä millään muulla tavalla poikkeava, kuin ujouden takia.

Sekavaa tekstiä, pahoittelen sitä, mutta kun hänet luennolla tai jossain näen, niin jalat menee alta. :)

Olen säälittävä, tiedän sen. :)

Kommentit (3)

Jos hän ei ole kiinnostunut niin so what, nauti ihastmisen tunteesta. Minulla on enää vain muistikuvan häivähdys siitä miltä se tuntui.

Tuo on inhimillistä, vaikkakin varmasti rasittavaa ja jopa ahdistavaa. Itse en osaa kuvitella mitä tunnet, koska olen taas toisesta ääripäästä, eli yltiöseurallinen, avoin ja sosiaalinen.

Mutta tunnen kaltaisesi ihmisen, hän on ystäväni ja tiedän vähän millaista hänellä on. On välillä raskasta seurata vierestä kun hän on niin ujo ja varautunut, että ei uskalla edes tervehtiä ihmisiä ja siksi moni on saanut hänestä tosi ylpeän ja tylyn kuvan.

En kyllä osaa tätä jaarittelua enempää auttaa sinua :o)! Toivon tsemppiä kovasti ja sitä, että jotenkin (en kylä tiedä miten) saisitkin tämän ihastuksesi vaikka edes kahville kanssasi... Jospa se vaan tapahtuisi. Eletään toivossa!

Mukavaa talven jatkoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ihastumisia on ollut useita. Joskus ne ovat kestäneet 2 tuntia, joskus pidempään, jopa kuukausia. Mutta tällä kertaa se on erilaista. Hän on kaikkea sitä mitä olen aina toivonut.

Ollaan silti niin eri planeetoilta, että en uskalla yrittää. Pelkään sitä nolatuksi tulemista niin paljon. Asia voisi olla toinen, jos oltaisiin eri paikoissa opiskelemassa. Nyt nähdään kuitenkin melkein päivittäin/viikottain.

Tätä on kestänyt jo syyskuun alusta lähtien. Ihan itkettää jo. Joskus menee " paremmin" kun ei ole nähnyt vaikka viikkoon, mutta sitten taas jos vaikka käytävällä näkee, niin pam, se on menoa.

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat