Vierailija

Nykyään tytöt on niin kypsän näköisiä....

Kommentit (11)

Vierailija:

Lainaus:

ja lasten perään katsoville

muutenkin kun omiensa, löytyy ihan omat sivustonsa. hus täältä !

70-luvun Jallun sivuilla oli siveämpikäytöksisiä naisia kuin mitä nykyään baarissa pyörii.

En tiedä sukupuoltasi, mutta jos olet mies, niin etkö muka parikymppisenä katsellut 16-18 vuotiaita tyttöjä?

Nykyään ei mitenkään jostain tytöistä pysty ulkonäöllisesti arvioimaan onko kyseessä 16 tai 20 vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Ikä on vain numeroita, luonne ja älykkyys ratkaisee.

AV-palstallakin on moni nimierkin mukaan 22-30 vuotias

joka on selvästi joitakin 16-vuotiaita tyttöjä alemmalla tasolla älyllisesti tai luonteeltaan.

..suorin oli kun Tampereella Ilveksen nurkilla oli nuorisoporukka notkumassa ja ohi kulkiessani yksi arviolta 15v., sinänsä ihan ok näköinen eikä kännissäkään lähti perään ja ehdotti suoraan jotta v..tu sä oot hyvännäköinen, haluaisitko p..nna hänen kanssaan.

Puistatti vähän, en lähtenyt.

M40

se laillinen jo 16vuotiaanakin, olisit pannut vaan. Kakkosen tapaus kuulostaa siltä että seuraavaksi olisi lähdetty jonnekin hämärämpään paikkaan jossa olisi ollut odottamassa ikävä yllätys. Mulle yritti kerran käydä sillä tavalla, vastaava iskuyritys ravintolan ovella pois tullessa kun olin aika tukevassa kännissä.

M40+

Kaupan kassassa työskentelevänä on pakko myöntää että nykynuorista ei tiedä ikää millään! Olen kysynyt papereita 28v naiselta joka halusi ostaa tupakkaa. Ja olen varmasti myyny monelle 15 vuotiaallekin vahingossa.

Minultakin kysytään vielä papereita,vaikka olen 25v.

Oli sen näköinen teinimisu kyseessä, että meinasin sortua, mutta sain pysyttyä " kovana" . 16 vuotta oli ikää ja mulla 24 siihen aikaan.

Olisi pitänyt ottaa numero muistiin. Nykyään tyttö olisi ihan laillinen.

Kyllähän 17-vuotiaita tulee vastaan baareissa jatkuvasti.

Tämä kysymys olettaa kai, että mies on huomattavasti vanhempi. Itse olen 25, eikä 17v ole yhtään liian nuori. Kymmenen vuoden ikäero ei ole mikään harvinaisuus. Ikä on vain numeroita, luonne ja älykkyys ratkaisee.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat