Vierailija

Nyt on tummakeltainen, mutta se alkaa olla tiensä päässä.

Tahdon hillityn, mutta kodikkaan olkkarin. Verhot ovat valko-harmaat, samoin matot. Vaaleahko (kirsikka?) laminaatti ja vaaleat tapetit. Mikä ois hyvä sävy (semmonen joka ois kuitenkin " lapsenkestävä" )?

Entäs materiaali? Pitäisi jonkinverran siis mielellään hylkiä mahdollisia tahroja. Meillä on myös kissoja, joten kangas ei saisi olla sellaistakaan, että joka kynnennippasusta törröttää 15 lankaa pystyssä. Onko nahka toivoton ajatuskin?

Kommentit (2)

Valitsisin perusharmaan sävyn Alcantarasta, se on kaunis. Näytät pitävän harmaasta, kun on sitä matoissa ja verhoissa. Tyynyillä ja torkkupeitolla saat hyvää piristettä ja vaihtelua. Esim. kevääksi lime tai omppu, vaaleansininen, vaaleanpunainen (1 näistä, max 2). Jouluksi punainen. Itsenäisyyspäiväksi valkoinen. Toinen vaihtoehto sohvalle tiukka, paksu, vesipestävä puuvillakangas, edelleen valitsisin harmaan, aikaa kestävä väri.

Nahka tai mikrokuitukangas ovat mun suosikit kissaperheeseen. Mikrokuitukangas hylkii likaa hyvin, mä olen esimerkiksi kaatuneen teen vain pyyhkinyt kostealla pois. Täysin kissojen kynsiä hylkivää kangasta tuskin on, mutta mikrokuitukangas on aika hyvä.

Mikrokuitukankaita on esimerkiksi alcantara tai dinamica. Joka valmistajalla on vähän omat nimet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat