Vierailija

Kirjoittakaa siihen vaikka juonipaljastus ja ohjelman nimi. On katsojia jotka eivät halua tietää tapahtumia etukäteen.

Ei kai kukaan aikuinen ja terve ihminen ole niin ilkeä, että ihan tahallaan, muita kiusatakseen kertoisi?

Kommentit (16)

Ap pyysi kauniisti mikä valitettavasti täällä av:lla ei tule onnistumaan mutta älä enää viitsi, jooko?

Taidat olla niitä, jotka useampaan rauhallisempaakin ketjuun tulee laittamaan jotain ilkeää.

Tee muille nyt palvelus ja mene pesemään hampaat ja vedät peiton korville :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Miten voi aikuiset ihmiset toimia kuin lapset? Tosin olen monessa muussakin asiassa tällä palstalla ihmetellyt kirjoittaako tänne aikuset vai lapset.

Vaikka tämä on aihe vapaa, niin kyllä varmasti saa toiveita esittää? Minusta ennemmin sinun kielenkäyttösi sopii vinkumiseen kuin minun.

Mielestäni esitin ihan asiallisen toiveen, jonka sinäkin varmasti ymmärrät. Taidat olla juuri niitä, jotka ihan ilkeyttään otsikossa kertoo jonkun kisan voittajan, tietäen että pilaa muilta katselu nautinnon.

ap

Olen monesti miettinyt samaa. Ymmärtäisin, jos kyseessä olisi kouluikäisten keskustelufoorumi - vaan, mitä aikuinen ihminen saa tuollaisesta!?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat