Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mikä on alkuraskauden ultran virhemarginaali ? Paljonko laskettu aika voi heittää ?

Pari kappaletta isäehdokkaita, arvotaan kumman aikana hedelmöityin ?

Kommentit (5)

Jos ultrataan rv 8 paikkeilla, heitto voi olla suurtakin, kun tosiaan millin heitto on suuri. rv 12 paikkeilla jo tarkempi, hyvän ultraajan tekemänä heitto ehkä korkeintaan juuri tuo +/- 4 pv.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Laskettu aikahan lasketaan viimeisten kuukautisten perusteella ja alkuraskauden ultrassa saatu sikiön koko on ainakin minulla vastanut aina erittäin tarkkaan sikiön kuukautisten perusteella saatua aikaa/kokoa. Siis sanoisin, että heittoa harvoin on kovin montaa päivää.

Minä olin itse varma että olin noin rv8 ja neuvolassa terkka laittoi vain kuukautisten mukaan lasketun ajan. Sen mukaan olisin ollut rv 10 ultraan mennessä. Ei uskonut sanoin etti voi pitää paikkaansa. (En ollut harrastanut seksiä silloin=)).

Ultraava lääkäri sanoi heti että löytyy vahvasti lyövä pieni sydän mutta ei missään tapauksessa rv10 vastaava. Että siirtää laskettua aikaa 2 viikkoa eteenpäin. Juuri siihen mitä itsekkin olin ajatellut. Silloin tuli vaan mieleen että aika tarkkoja ovat ultrat kun silloin minut ultrattiin vielä tosi vanhalla laitteella.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat