Vierailija

Kun päivän jo on lasten kanssa, miten jaksaa vielä illalla omien lasten kanssa? Siis jaksaako oikeasti omien lasten kiukuttelua, riitelyä keskenään jne. Mulla ainakin on viime viikkoina tehnyt tiukkaa. On tosi rankkaa jaksaa kotona ne samat jutut, joiden kanssa joutuu töissäkin jatkuvasti painimaan. Onhan se erilaista, kun lapset ovat omia ja heidän kanssaan on erilailla haluakin olla, mutta kyllä pinna alkaa olla illalla jo aika tiukilla.

Tuntuu kurjalta, että omat lapset saavat kärisiä äidin työstä. Ryhmässäni on muutama tosi riehakas poika ja päivän päätteksi on siis tosi ventti olo. Kun mies on vielä illat töissä niin jaksamista tosiaan kysytään.

Kommentteja päiväkodin henkilöstöltä? Miten te jaksatte lastenne kanssa, oikeasti?

Kommentit (4)

ja ärtsystä äidistä. Päätin jo lapsena, etten koskaan ala työskennellä lasten parissa vaikka lapsista pidän kuin hullu puurosta.

t. lto:n aikuinen lapsi

Totta puhuen, joskus kyllä tympii armottomasti... Tällä hetkellä mulla on kuitenkin hyvä tilanne, kun töissä olen pääasiassa eskareiden kanssa ja kotona oma lapsi on vasta kolmevuotias. Ovat niin eri ikäisiä, että on erilaiset kompeet kotona ja töissä, mut saa tosiaan nähdä, miten sitten käy kun kotonakin on eskari-ikäinen. Apua!

T:yks lto

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tuntuu, että iltaisin ei enää vaan jaksa olla kovin tasokasta seuraa lapsille, vaikka ne on ne päivän ainoat yhteiset tunnit... :( Noh, ehkä viikonloppuna sitten...

ja tunnustan kyllä että omian kanssa illalla mennään siitä missä aita on matalin, valitettavasti. Viikonloppuihin koetan sit panostaa enemmän, aina ei sekään onnistu.

Siksipä nyt kotihoidontuella nauttimassa omasta pienestä ihmisestä ja antamassa isommillekin enemmän.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat