Seuraa 

Tietääkö joku milloin (siis mihin vuodenaikaan) olisi lastenvaunujen paras ale-aika? Brio ja emmaljunga merkkeinä kiinnostaa, mutta saakohan niitä koskaan kovin halvalla...? Ja missä liikkeissä pk-seutu-Hyvinkää -akselilla parhaat alet? Millaisilla hinnoilla olette ostaneet emmaljungia ja brioja?

Kommentit (6)

Itse en kyllä pyörinyt vaunuja kattomassa kuin joulun aikaan viime vuonna joten en tiedä vaikka kesällä jotain aleja olisikin.. mutta joulun välipäivinä ainakin Lastentarvikkeessa myydään ed. kauden värit halvemmalla, Emmaljungat usein -20 %. Sen enemmän alennuksessa ne eivät varmaan koskaan ole=) Välipäiväale on varmaan vuoden suurin alennusmyynti kyseisessä liikkeessä, muista en tiedä mutta olettaisin että nuo vanhat värit myydään vuoden lopussa halvemmalla.. tämä tietenkin meni jo ja ei hyödytä sinua ollenkaan.

viime vuonna oli lastentarvike liikkeessä helmikuun lopulla alessa melkeen kaikki...tai että jotain värejä sai todella halvalla..tai no siis 499...mis oli lämpöpussia ja hoitolaukkumukana...jotkut yhdistelmät noi on..ja ihan hyvät...mut et helmikuun lopussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Emmaljungan mallisto vaihtuu loppukesästä/syksystä. Itse ostin Emmaljungat loppukesästä ja mielestäni ihan hyvällä alennuksella. Valikoima myymälässä oli vaan huonompi.

Me ostettiin vuosi sitten juuri näihin aikoihin Brion vaunut alesta. Oli vuoden 2006 malli ja siksi hieman edullisemmat. Ostettiin ne Vauvatalo Johannasta. Kannattaa vaan lähteä kiertämään ja kattelemaan. Ja vielä sen verran et meillä vauvalla oli laskettu aika toukokuussa joten takuuaika laitettiin alkamaan siitä. Ja siksi ostettiin vaunut jo tammikuussa kun oli alennuksessa. Kovasti olen vaunuista tykännyt, taisi olla Brion Kombit.

oli ainakin Halinallessa Emmaljungia tarjouksessa. City Crossia ja Smat Duoa. City koppia oli -50%

Brioa on Pyörätalo Mannisella (?) Runeberginkadulla tarjouksessa. Hyvässä alessa oli ainakin Brion Happya tietyissä väreissä ( pinkki, turkoosi, v.sin, kelt)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat