Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

joka pv töihin ( siivoamaan kotitalouksia) ja tekemään työsi kunnolla?

Maksan hyvälle työntekijälle hyvän palkan.

Sivut

Kommentit (52)

saisin palkkaa 15 euroa/tunti. Se tekisi kahdeksan tunnin päivän ajalla 120 euroa ja viikossa 600. Neljässä viikossa palkaksi tulisi 2400.

Taitaa oikeasti hinnat olla pikkuisen alempia. Mutta minä motivoituisin tuolla summalla.

Jos olisi ihan pakko luopua omasta työstä ja saada elanto siivoamisesta, voisin lähteä siivoamaan 12 euron tuntipalkalla

Kukaan ei keskeyttänyt vaan sain ihan rauhassa tehdä aloittamani työn loppuun, kuunella radiota ja olla omissa oloissani muutaman tunnin ja siitä vielä maksettiin;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja kauheella kiireellä, tulee valituksia asiakkailta jatkuvasti.

Sitten on ainainen arpapeli, ilmestytäänkö edes töihin; valesairauksia jne.

RTK ja sivina ovat ainakin erittäin alipalkattuja, ihan perseestä niiden palkat. Alle 8 euroa ja sivinassa on mies johtaja joka ei kuulemma suostu palkankorotuksiin. RAIVOSTUTTAVAA, MIES VETÄÄ KAUHEET VOITOT MEIDÄN NAISTEN KUSTANNUKSILLA.

Vierailija:

Lainaus:

Olen nytkin huonopalkkaisessa työssä, mutta kotisiivoojaa minusta ei koskaan saisi, ei ainakaan aikuisten terveiden paskojen jynssääjää.

No mikä on mielestäsi hyvä palkka? Kun mainostat maksavasi hyvälle työntekijälle hyvin?

Vierailija:

Lainaus:

joka pv töihin ( siivoamaan kotitalouksia) ja tekemään työsi kunnolla?

Maksan hyvälle työntekijälle hyvän palkan.

Sellainen tiptop-ihminen. Heidän tiptop-elämään ei vaan varmaankaan kuulu työ siivoojana.

Minä voisin siivota jos siitä saisi samaa palkkaa kuin toimistotyöstä ja olisin työtön. En tuntipalkkaa osaa sanoa, mutta 1600e/kk?

Mistä päin olet yrittäjä? 46 on tampereelta ja en nyt halua kehua mutta asiakkaat on ollut erittäin tyytyväisiä työjälkeeni ja bonuksia työnantaja on niistä maksanut. Olen 4 vuotta tehnyt näitä hommia!

summia on turha edes heittää. Olisi kuitenkin kiva vielä kuulla enemmän, mihin palkkaan olisitte tyytyväisiä niin, että työkin sujuisi sitten mielekkäämmin.

Teen kotisiivoushommia ja palkkani on 10. 70 ja ihan kohtuu hyvä kun miettii yleistä kotisiivous palkkausta! 12. 50 olisi sellainen bueno jolloin oikeasti se motivaatiokin olisi täysin erilainen. Ja jos vielä ajoistakin maksaisit palkkaa niin aivan ihanaa!

Tunti siellä, pari täällä, siirtymiset siihen päälle jne... Jotta 8 työtuntia tulisi täyteen venyisi työpäivä pian 12-tuntiseksi... Sietäisi tuntipalkan kyllä ollakin paljon parempi kuin niissä töissä, joissa koko päivä rassataan samaa käytävää.....

Sehän olisi tuplat siivoojan normaaliin palkkaan verrattuna.

Jos joku lupaa parempaa, niin ihmisiltä menee heti suhteellisuudentaju.

Yrittänyttä ei laiteta,joo.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat