Vierailija

Meillä siis yhtä helvettiä joka ilta 3,5v kanssa. On rutiinit ja nukkuma-aika, mutta ei. Tänäänkin jo kaksi tuntia nukutettu vuorotellen miehen kanssa, mikään ei rauhoita.

Tatpeeksi paha jo mulle, kun valvon yöt vauvan kanssa. Vuorokaudessa ei siis yhtään omaa hetkeä. Olen aika loppu.

Kommentit (14)

Ethän anna aamulla nukkua pitkään? Tietysti se houkuttaa, mutta jos näin, niin ajan kanssa uusi rytmi muokkautuisi ts. jos herää aiemmin niin nukahtaakin illalla helpommin. Tämä siis vaan arvaus kun et sanonut noita illan ja aamun aikoja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lisäksi ilmeni, ettei lapsi saanut tarpeeksi ns. liikunta-liikuntaa, eli että arkiliikunta (kävely, pihaleikit, kiipeily, uintikin) eivät riittäneet vaan tarvitsi liikuttavampia asioita. Aloitimme tanssiharrastuksen ja pk:ssa alkoivat sattumalta pitämään joka viikko kunnon jumppahetken, ja kas vain, uni alkoi maittaa pikku prinsessalle.

väsynyt. Neuvolassakin vähättelivät ohimenevänä ongelmana. Tarjosivat mulle psykologin keskusteluja. Kysyin, että hoidatko sen aikaa niin meen päälääkärin sohvalle nukkumaan? Huumoria kun riittää niin kukaan ei ota tosissaan.

Nyt nukahti sohvalle, mutta vauvapa onkin jo hereillä. Jee. Mies pelaa koneella.

Me nukutettiin kanssa lapsia (kaksoset) kunnes just tuossa iässä alkoi nukahtaminen venyä ja venyä. Alettiin jättämään yksin huoneeseen (käydään kyllä jos huutelee). Eka ilta oli aivan kauhea, mutta sen jälkeen homma on sujunut suht hyvin. Ja nukahtavat nykyisin nopeammin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat