Vierailija

pitäs päästä vapaalle kolmeks päiväks, ja aamulla siis mennä terveyskeskukseen sairasta esittämään. Kuume ei oikein tepsi, kun sitä ei voi teeskennellä? Mikä on sinulla toiminut parhaiten?

Sivut

Kommentit (34)

rtmpäisee lähteä terveyskeskuksene viemään jonkun oikeasti kipeän ihmisen lääkärinaika, mutta hittoakos eivät anna terkkareiden kirjoittaa saikkua. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

nimim. itse en kehtais. En kyllä tule sairaana töihin, mutten terveenä jää makaan kotiin. Sairaana töihin tulo on mielestäni edesvastuutonta. Tartuttaa muut, eikä itsekään parane kunnolla.

selkäkivun vuoksi. Meni talvipakkasella ilman sukkia lääkäriin ja valitteli

lääkärille että kun selkä on niin kipeä, ettei edes sukkia saa jalkaan...

Kohta hajoaa pää kun pitää vaan kitkuttaa ja kitkuttaa eteenpäin kuukaudesta toiseen. Lääkärille olen sanonut olevani ihan loppu -ei kysellyt enempää ja se siitä, ei saitsua. Enempään ruikuttamiseen en vain pysty. No, kuolenpahan saappaat jalassa.

soperra kaikkea sekavaa epäloogisesti, kuten ettet enää jaksa töissä kun työ on niin stressaavaa ja kotonakin on avioeroprosessi meneillään ja tuota alkoholiakin on tullut käytettyä unilääkkeeksi kun unettomuus vaivaa ym. ym. mitä nyt ikinä vaan keksitkään.

pääasia on vaikuttaa mahdollisimman epätasapainoiselta ja masentuneelta. psykoottista ei kannata lähteä leikkimään, se on harvoin uskottavaa kun vaatii runsaasti johdonmukaisuutta ja hyvää pokkaa. lievä itsetuhoisuus on hyvä yhdistettynä masentuneisuuteen mutta ei kannata vetää siinä överiksi kuitenkaan.

hyvällä tsäkällä voit saada enemmänkin kuin 3 päivää sairaslomaa sekä kivat lääkkeet piristämään sairaslomapäiviä!

Vierailija:

Lainaus:

Meillä saa olla 3 päivää poissa omalla ilmoituksella sairaudesta ja tasan varmasti kukaan ei ole. Vähän sairaanakin ollaan töissä.

Yksi on kipeänä töissä (olkoot vaikka flunssa). Tulos: kohta on 5 kipeänä ja jokainen vaikka 3 päivää sairaslomalla. Oliko järkevää? Mutta kun pitää olla niin korvaamaton, niin korvaamaton!

" minä en koskaan ole saikulla vaikka olisi pää kainalossa" ja mää mää mää. Raatakaa te vaan terveytenne pilalle TYÖNANTAJAN vuoksi! Minä otan itse lomaa silloin kun tunnen sitä tarvitsevani, niinkuin nyt. Työnantaja ei ikinä antaisi minulle vapaata siksi kun olen väsynyt, sen takia sitä täytyy ottaa itse vaikka se tarkoittaisikin valehtelemista. Minä tunnen itseni ja tiedän, milloin tarvitsen lepoa. Niin että pitäkää päänne kiinni moraalisaarnaajat ja täydelliset työntekijät. KATSOTAAN KUKA MEISTÄ PALAA ENSIMMÄISENÄ LOPPUUN ;)

terveisin ap

Vierailija:

Lainaus:

" minä en koskaan ole saikulla vaikka olisi pää kainalossa" ja mää mää mää. Raatakaa te vaan terveytenne pilalle TYÖNANTAJAN vuoksi! Minä otan itse lomaa silloin kun tunnen sitä tarvitsevani, niinkuin nyt. Työnantaja ei ikinä antaisi minulle vapaata siksi kun olen väsynyt, sen takia sitä täytyy ottaa itse vaikka se tarkoittaisikin valehtelemista. Minä tunnen itseni ja tiedän, milloin tarvitsen lepoa. Niin että pitäkää päänne kiinni moraalisaarnaajat ja täydelliset työntekijät. KATSOTAAN KUKA MEISTÄ PALAA ENSIMMÄISENÄ LOPPUUN ;)

terveisin ap

Tuskin se sulta palkatonta lomaa eväisi, jos nätisti pyytäisit?

tuota vois käyttää myöhemmin, mutta mun on pakko olla perjantaina töissä, kun on virkistyspäivä.

Mä taidan kääntyä tuon ripulin puoleen, mahatautia kun on nyt liikkeellä...eihän ne sitä voi testaa mitenkään, heh. ap

Vierailija:

Lainaus:

terveisin ap

Tuskin se sulta palkatonta lomaa eväisi, jos nätisti pyytäisit?

Vierailija:

Lainaus:

terveisin ap

Työnantajan takia ei kenenkään kannata terveyttään menettää. Mutta toisaalta jos on vain väsynyt (siis fyysisesti, ei henkisesti), niin ei sen takia oikein ole reilua pyytää sairaslomaa.

muistan, kun kesällä 05 heinäkuussa valittelin, että kohta alkaa koulut, kesäloma mennyt liian äkkiä..(joo, olen erityiosope). No, seuraavana aamuna olin sairaalassa, kaaduin portaissa ja loukkasin vasemman jalkani pahanpäiväisesti. Jalkaa leikattiin useita kertoja ja onneksi se parani ihan jonkinlaiseen kuntoon. viime keväänä sain polveeni tekonivelen ja syyskuussa se jouduttiin vaihtamaan, nyt näyttää paremmalta, josko se tästä. Opiskelen uutta ammattia, sillä en enää voi palata entiseen työhöni. Mietin usein sanojani,mitä tuli tuolloin sanottua, vaikkei nyt sillä taida mitään merkitystä ollakaan...jos sinua ap niin väsyttää, mikset sanonut sitä lääkärissä? Olisit saanut uupumuksen tms. vuoksi sairaslomaa? En olisi kyllä moista viitsinyt tehdä. Usko pois, kyllä ne terveyskeskuksessa sinunlaisesi lintsarit tunnistavat.

Onneksi nykyään ajatellaan sitä, ettei työntekijää ajeta ihan piippuun. Sen jälkeen saattaisi tulla todella pitkä sairasloma.

Itse olin 2 viikkoa uupumuksen ja huonon henkilöstöpolitiikan vuoksi saikulla keräämässä voimia. Teki hyvää ja sain siitä voimia ottaa yhteyttä työsuojelupiiriin.

Jos olisin vain kulkenut töissä, olisin tässä vaiheessa varmaan masennuslääkkeillä pitkällä sairaslomalla ja asiat eivät silti olisi töissä parantuneet.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat