Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Ostin pojalle Myyrmannin JJ:stä viime talven alesta Espritin collegehupparin eikä kuittia tietenkään ole enää tallella. Huppari otettiin käyttöön kesällä ja poika on käyttänyt sitä harvakseltaan.

Tänään huppari oli koulussa päällä ja kun poika yritti avata vetoketjua niin vedin lähti irti. Kotona kun yritettiin saada vetskaria auki niin sepä olikin aivan jumissa, ei auttanut edes kun kiskoin pihdeillä... Huppari oli pakko leikata kaula-aukosta auki että saatiin se pois pojan päältä.

Eli lopputulos on se että huppari on nyt aivan käyttökelvoton :( Harmittaa tosi paljon, kyse kun oli kuitenkin laadukkaaksi luulemastani ja alehinnasta huolimatta kohtalaisen kalliista vaatteesta jota ei ole edes käytetty kovinkaan paljoa.

Haluaisin tehdä Espritille reklamaation sillä tuotteessa on mielestäni ollut selkeä virhe, vetoketju on ollut viallinen kun menee ihan normaalikäytöstä tuolla tavalla rikki. Mutta kannattaakohan edes mennä JJ:n myyjien juttusille kun minulla ei ole enää kuittia tallella ja huppari on ostettu vuosi sitten? Tietääkö kukaan Espritin maahantuojaa jos olisin sinne suoraan yhteydessä? Yritin googlettaa mutta löysin vain jotain Espritiä myyviä nettiputiikkeja...

Kommentit (1)

ja selvitä tilanne perinpohjin. Itse olen saanut sieltä kautta vastaavassa tilanteessa hyvää palvelua ja vsataus tuli nopeasti. Kysymyksessä oli Esprit tuote, jonka olin ostanut " varastoon" ja kun käyttöönotto tapahtui, tuote hajosi toisella käyttökerralla. Kuittia ei tietenkään ollut enää, mutta vaihto onnistui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat