Mulla on hormonikierukka ja todella vahvat raskausoireet!

Vierailija

Huh,

viikon verran olen kärsinyt väsymyksestä, pahoinvoinnista, päänsärystä ja palelemisesta. Alavatsaa nipistelee joka ilta. Aivan samanlainen olo, kuin raskaana ollessani. Mirena -kierukka on ollut paikallaan mulla jo 3 1/2v. eikä raskaus olisi nyt kovin toivottu. Joskus ennen kuukautisia tulee hetkellisesti muutamaksi tunniksi tällainen olo, mutta nyt tosiaan jo viikko mennyt, en ole edes pystynyt syömään juuri mitään.... Apua!

Tod. näköisyys on todella pieni, mutta kannattaako raskaustesti uhrata?

Onko joku teistä HORMONIkierukan kanssa tullut raskaaksì?

Mulla tuntuu kierukan narut ihan kuten tähänkin asti, eli paikoillaan se on.

Kommentit (4)

mutta jos oletkin raskaana se tulee todennäköisesti kesken kun kierukka poistetaan, tee ihmeessä testi kun kierukka täytyy poistaa heti jos olet raskaana.

Täällä sama, jo kaks viikkoa oireet. (Rinnat niin kipeät ihan kuin maito nousis) Tein testin viikon jälkeen ja oli nega. Mutta nää oireet vaan jatkuu. Pari vuotta sitten oli samanlainen tilanne, oireet oli tosi vahvat ja luulin olevani raskaana. Onneksi oli nega silloin.

Nyt nämä oireet, alavatsan turvotus ja pahoinvointi vaan yltyy. Olen jo harkinnut toisen testin ostoa. Ti sitten on vaan joku hormonihäiriö. Taitaa vissiin kuulua hormonikierukan ominaisuuksiin???Haulla löytyi paljon aloituksia samasta aiheesta, joten taidan vaan odotella. Käys ostamassa testi niin saa mielenrauhan;)

Vierailija

Tää on ihan älytöntä. Ihme vuoto pari vko sitten ja siitä asti rinnat vaan turvonneet ja pahoinvointi + närästys tullut kuvioihin. 2h aikana saa juosta vessassa 5krt vaikka vain yhden kupin kahvia juonut. Alavatsaa nippailee molemmilta puolilta ja nyt lämpöä.

On joo ihana kapistus jos en ole raskaana

Vierailija

Onko kukaan Mirena käyttäjä bongattu ovulaatiota tai kiinnittymistä?

Minä luultavasti bongasin molemmat ja huomenna pitäisi alkaa kuukautiset(oviksesta laskettuna 14pvä)

Mutta koska mulla on Mirena niin voi olla että alkaa tai sitten ei. Jos tekisin testin huomenna näkyisiköhän plussa? Ja jos näkyy niin eihän se ole varmaa etteikö kierukka abortoisi alkiota?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat