Viisaudenhampaan poisto: onko millainen toimenpide?

Vierailija

Multa poistetaan parin viikon päästä kaksi viisaudenhammasta. Ennen ei ikinä ole poistettu hammasta, tai edes porattu.

Kommentit (8)

Vierailija

Ylhäältä lähtee paljon paljon helpommin.

Mullakin esim. ylhäältä laitettiin puudutus ja sitten vetäs, meni itse poistamiseen korkeintaan 2 minuuttia. Illalla otin yhden Buranan, seur.pvänä olo oli ihan normaali ja söinki.

Alhaalta jouduttiin leikkaamaan ientä auki, verta lensi ja oli ihan järkyttävää, meinasin oikeesti pyörtyä. Saikkua tuli 5 pvää ja jouduin käymään kahdesti seuraavana päivänä, kun verenvuoto ei vaan tyrehtyny. Kipu oli 3 pvää sellaista, että jouduin syömään Buranaa (600mg) ja Panacodia sekasia.

Vierailija

jos on jo kuvattu ja lääkäri on sanonut että kaikki ok, niin sit se on suht kivutonta, lähinnä inhottavaa kun jurahtaa ja suussa on verimöllöä...

mut jos ne juuret on pahasti... tai niinkun mulla että hammas oli tosi tiukasti leukaluun vieressa.. niin auuuuts... muistan vaan kun sain paniikkikohtauksen ja ne piteli mua jonkun 20min kun huusin ja hakkasin niitä.. ja sit se lääkäri sanoi että seuraava hammas sit nukutetaan :D

Vierailija

hammaslääkäri oli todella taitava ja operaatioista jäi miellyttävät muistot. Samana päivänä pystyin jo syömäänkin varovasti. Kiitos Jyväskylään hammaslääkäri Pekka Poutamolle!

Vierailija

Mitä te sitten söitte silloin kun ei voinut syödä mitään? Pitääkö varata piirtelöitä tms? Ei sitä nyt muutamaa päivää syömättä voi olla?

ap

Vierailija

Alhaalla oli juuret sen verran isot, että leikattiin. Leikkaus ei sattunut yhtään, kipulääkkeet ja antibiootin sain samantein. Kaksi päivää sairaslomaa, enkä olisi tarvinnut yhtäkään. Kaikki meni tosi hyvin ja helposti.

Vierailija

Minulla pistettiin puudutuspiikki, odoteltiin hetki ja hammaslääkäri nyppäsi hampaan pois. Aikaa meni korkeintaan 15min koko retkeen.

Tuttu oli sairaalassa, hampaat leikattiin nukutuksessa, nyt ei saa suuta kunnolla auki ja joutuu uusinta leikkaukseen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat