Vierailija

Hei

Kauan teillä on kestänyt limatulpan irtoamisesta synnytyksen käynnistymiseen. Mulla irtosi rv36 eli viikko sitten... yhä siis odotellaan jotain tapahtuvaksi.

M rv37+0

Kommentit (11)

En laittanut irtoamisen ajankohtaa itselleni mihinkään ylös, mutta muistaakseni viikon sisällä limatulpan irtoamisesta (tuli osina kahden päivän aikana) alkoi lapsivettä tihkutella ja sen johdosta synnytys käynnistettiin pari viikkoa ennen laskettua aikaa.

Ekasta raskaudesta en huomannut limatulppaa, mutta toisesta limatulppa tuli n.1-1,5 viikkoa ennen synnytystä. Se on kirkasta tai verensekaista limaa joka on ihan ku räkää. Sen erottaa varmasti valkovuodosta jota muistan oli loppuraskaudessa tavallista enemmän.

kahdessa aiemmassa raskaudessa on mulla tullut kirkasta limatulppaa monen päivän ajan pieninä osina rv 35paikkeilla. Molemmat tytöt syntyivät vasta rv 42...

Nyt tässä raskaudessa tuli toissapäivänä veriviirullista limaa päivän ajan menkkakivun kanssa, ei kuitenkaan mitään klönttiä. Luulen että tämäkin silti menee sen kaksi viikkoa yli:) Mut saa nähdä!

pricilla ja Muru 33+1

Hei!

Mulla käynyt niin et 3 lasta synnyttänyt enkä vielä koskaan ole limatulppaa nähnyt.... En oikeen usko että sen perusteella voi määritellä koska synnytys käynnistyy. Aina sanotaan et sen kyllä huomaa ku pihalle tulee, mut voiko sit olla niin ettei irtoa ollenkaan!?

tulla..

Mutta monilta se tulee vasta itse synnytyksessä. Eli ei sitä huomaakkaan silloin :)

na80: eli sinulla varmaan on niin että on tullut synnytyksessä pois.

Näin minulla..Torstai-iltana alkoi tulla kirkkaan väristä limatulppaa ja su-aamuna oli veriviirua mukana jolloin myös käynnistyi synnytys.Lapsi syntyi sunnuntaina 17:04.

Noina välipäivinä en huommannut että olisi tullut mitään.

Jostain luin että 1-7 vrk limatulpan irtoamisesta synnytys saattaa käynnistyä.

Täällä on ollut myös juttua että jollain lähtenyt viikkoja ennen..Tiedä häntä?

Itselläni oli lisäksi myös muita tuntemuksia, mm.vahvaa menkkamaista jomotusta.

Limatulppaa voi irrota viikkoja ennen synnytystä. Synnytyksen lähestyessä siihen ilmaantuu noita veriviiruja. Eli limatulppaa veriviiruilla: silloin on synnytys tod.näk. lähellä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat