Seuraa 

etsin seuraa, joiden kanssa voin vaihtaa ajatuksia, tietoa ja kertoilla niitä näitä. iälläsi ei ole väliä... itse olen onnellinen äiti, poikani on nyt 3kk. ja nimekseen hän sai mikael (8.12.07). olen mieheni kanssa kihloissa ja asumme rivitalossa, toisin etsimme kyllä isompaa kämppää, sillä tämä yksiö alkaa käydä ahtaaksi! mutta kerrohan kuulumisiasi, odottelen että saisin mielelläni monta vastausta!

T.äityli :)

Kommentit (3)

Oliko tarkoituksesi siis vaihtaa ajatuksia täällä näin vai ehkä mailailla tms..

Joka tapauksessa... Olen 4kk vanhan pojan opiskelijaäiti. Perheeseemme kuuluu lisäksi isukki, koira ja kissa. Asumme omakotitalossa pienessä kylässä, isomman kaupungin kainalossa:)

Elo pienen miehen kanssa on ihanaa, joskin välillä uuvuttavaakin (kuten varmaan tiedät..) Hieman yksinäistä on myös välillä, en ole ehtinyt täällä vielä juurikaan tutustua ihmisiin. Toki pienen kanssa tekemistä riittää ja päivät kuluvat nopeasti, mutta välillä kaipaisin juttuseuraa (muitakin kuin oman miehen).

Kivaa olisi jakaa jonkun kanssa tätä vauva-arkea...

Tässäpä siis vähän tarinointia meistä, pieni mies kutsuu taas:)

ps. Ihana nimi teidän pojalla!

moi :) olen jenni ja meillä on kohta 5kk iina vauva. asumme lahdessa kerrostalossa ja perheeseen kuuluu myös isi,joka on päivisin töissä.

ois kiva meilata ja jutskailla erillaisista jutuista.

mutta jos sua kiinnostaa ottaa yhteyttä ni kirjottele mulle jenzi88@netti.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen kohta 5kk vanhan Oliver hurmurin äiti. Olen 24-vuotias asun Helsingissä mieheni ja vaavelin kanssa. Olen onnellinen ihanasta vauvasta, mutta välillä hiukan yksinäinen kun samanhenkistä seuraa tämän hetkisestä ystäväpiiristä ei oikein tahdo löytyä!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat