Vierailija

Tapailen ihanaa uutta miestä, joka on ulkoisesti kuin suoraan fantasioistani repäisty. Hänellä on kuitenkin melkoisia suorituspaineita sängyssä; huonoja kokemuksia taustalla... Hän mm. murehtii erektionsa kestävyyttä sekä arastelee koskea minuun. Välillämme oleva yhteys tuntuu katoavan, kun pääsemme petipuuhiin :(

Miten voisin parhaiten auttaa häntä vapautumaan suorituspaineistaan ja peloistaan? Kannattaako minun

a) Olla kuin en olisikaan

b) Olla ymmärtäväinen ja tavallista lempeämpi & rauhallisempi & vähemmän aktiivinen kuin normaalisti olisin vai

c) Ottaa ohjat käsiini ja johtaa näitä rakastelutilanteita vieden häneltä valtaa?

En haluaisi analysoida ongelmaa puhki tai puhua sitä loppuun. Mietin vain, millainen lähestymistapa tässä vaiheessa kannattaisi ottaa.

Kiitos kaikista neuvoista!

Kommentit (10)

ei ole erektiovaikeuksia, pikemminkin päin vastoin. Mulkku siis seisoo erittäin komeasti, ongelma onkin siinä että laukeaminen tapahtuu yleensä lähes välittömästi sisääntyönnön jälkeen. Millähän tästä pääsisi eroon ja mitä mieltä naiset tästä ovat? Onko tämä nyt sitten sen parempi kuin se lerpahtaminen? Ongelma on siis nimenomaan yhdynnässä, käsihoitoa vehje kestää ihan normaalisti.

Yhdyntöjä sekä kumppaneita on takana vaikka millä mitalla ja ongelma on ja pysyy.

kunnon erektiorengas toi varmuuden takaisin. Enää ei tarvi käyttää. Tieto, että apu on käden ulottuvilla auttaa asiassa. Tuntuuhan se vaimostakin paremmalta kun täyttää kokonaan ja tuo pituutta aktiin. Puhukaa ja kokeilkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Silloin rentous ja avoimuus oli avain onneen. Mies itse ilmoitti jo ennen kuin pääsimme petiinkään, että hänellä sitten lerpahtaa kalu aina välillä. Joo, olihan se hiukka yllättävä keskustelun aloitus, mutta puhuimme sitten siitä ihan asiallisesti, tässä vaiheessa siis ihan vaatteet päällä. Sängyssä kun tilanne sitten ekan kerran tapahtui, mies vaan ilmotti että jaahas, veitikka keikisty nyt ja ryhtyi antamaan mulle aivan taivaallisen ihanaa suuseksiä... Eli koska hän oli tilanteessa niin luonteva eikä lopettanut rakastelua vaan jatkoi miten voi, mullakin oli luonteva ja rento (ja nautinnollinen) olo. Ja koska mä olin luonteva ja rento, mieskin oli. Mua autto omassa suhtautumisessani se, että mies oli niin avoin asiasta, jolloin mulle ei tullut mieleenkään, että mussa vois olla jotain syytä. Ja kun on itsevarmuutta, niin seksi sujuu :-)

Suosittelisin siis että juttelette asiasta, jos voitte. Sun on hyvä muistaa, että sussa ei ole syytä! Ja että jos lurpahtaa, jatkatte sitten jollain muulla tavalla. Esim tuo suuseksin antaminen yhdynnän sijaan oli ihan jees, ja nousihan se kalukin siitä vähän ajan kuluttua taas. Itse autoin antamalla kiihkeää ja innokasta suuseksiä - sulle voin myöntää, miehelle en koskaan sanonut tätä, mutta välillä meinas kyllä itsetunto mennä, kun ei vaan jäykistynyt, mutta en luovuttanut, ja vakuutin varmuudellani miehenkin että kyllä se siitä saadaan ylös ;-) Ja saatiinkin. Myöhemmin riitti, että katsoin miestä tuhmasti ja ilmoitin imeväni hänet pystyyn, sillä jo nousi kun mies tiesi että sen saan tehtyä. Tämä kasvatti molempien itseluottamusta muuten :-)

Ei siis ole mitenkään ylitsepääsemätön ongelma, ainakaan näin naisen näkökulmasta katsottuna. Olis mielenkiintoista kuulla miesten näkemyksiä/kokemuksia kyllä.

Tämä mies oli muuten se, kenen kanssa mulla on ollut paras seksielämä! Ja hän sanoo musta samaa. Emme ole enää yhdessä, mutta syy eroon ei siis ollut seksi! Ehkä juuri se, että oli tällainen tilanne sängyssä aika ajoin, lähensi meitä kun asiaa käsiteltiin avoimesti ja rennosti. Seksi hänen kanssaan oli IHANAA!

Nautinnollisia hetkiä teille ihanan miehesi kanssa.

Vierailija:

Lainaus:

ei ole erektiovaikeuksia, pikemminkin päin vastoin. Mulkku siis seisoo erittäin komeasti, ongelma onkin siinä että laukeaminen tapahtuu yleensä lähes välittömästi sisääntyönnön jälkeen. Millähän tästä pääsisi eroon ja mitä mieltä naiset tästä ovat? Onko tämä nyt sitten sen parempi kuin se lerpahtaminen? Ongelma on siis nimenomaan yhdynnässä, käsihoitoa vehje kestää ihan normaalisti.

Yhdyntöjä sekä kumppaneita on takana vaikka millä mitalla ja ongelma on ja pysyy.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat