Seuraa 

Missä menee taaperon ja leikki-ikäisen ero? Siis minkä ikäinen on leikki-ikäinen? Mietin vaan..

-Mimma ja poju 3v.(leikki-ikäinen?)

Kommentit (5)

taaperoita ovat 1-2 vuotiaat, leikki-ikäisiä 2-vuotiaasta ylöspäin. Neuvolan oppaatkin muistaakseni näin suunnilleen jakavat ikä-/kehitysvaiheet. Liittyy lapsen motoriikkaan yms...

Mulla näkyy tänään taas taaperot ja leikki-ikäiset saman osion alla! Ehkä myös niillä, jotka ovat kirjoittaneet tälle palstalle 4-vuotiaista, on sama juttu. Eilen olivat toki jonkin aikaa eri palstoilla, mutta silloin kun mä kävin niitä katsomassa, ei " leikki-ikä" -palstalla ollut yhtiä viestejä ja silloin olisin itsekin kirjoittanut 4-vuotiaastani tälle palstalle, kun täällä olivat " kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse ajattelen niin, että yli vuoden ikäinen on taapero ja noin kaksivuotiaasta lapsi on leikki-ikäinen. Ja sitten kouluun mennessään koululainen. Taapero-nimikettä itse käytän kävelemään opettelevasta ja sellaisesta puolitoistavuotiaasta taapertajasta. Vähän yli kaksivuotias ei omasta mielestäni ole enää taapero.

Olisi kiva kuulla, millaisia muita ajatuksia ihmisillä on.

Taapero opettelee kävelemään. Leikki-ikäinen mielestäni opettelee leikkimään kaverin kanssa eli lapsesta riippuen 2-3 v alkavat leikkiä mieluusti samalla hiekkalaatikolla.

En itse ymmärrä, miten täällä osa pitää jopa yli 4-vuotiaita taaperoina..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat