Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ihan mielenkiinnosta kyselen.

ostatteko mitä nuori haluaa vai mitä itse haluatte?

ja se hinta!

Kommentit (24)

Ei liity palkkaan, vaan siihen, että halvinta ei kannata ostaa - laadukkaampi tuote kestää kauemmin ja on tietysti yleensä myös paremman näköinen.

Parin kympin halpisfarkut poika saa aika nopeasti kulahtamaan ellei peräti puhki.. ja ikää 11 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

esim. kuin jotkut yli 50 euron farkut. Toki joskus kankaan laadussa saattaa olla eroja, mutta tuskin kovin merkittäviä. Eiköhän lähes kaikki (ei toki kaikki) farkut tehdä Aasiassa hikipajoilla, jolloin samassa tehtaassa saatetaan tehdä sekä ns. halppisfarkkuja että merkkifarkkuja. Brändilogo laitetaan vain niihin merkkifarkkuihin ja ehkä niiden mallia on myös suunniteltu enemmän.

eri asia on sitten jotkut ulkovaatteet esim.

miksi niille lapsille pitää opettaa jo pienestä pitäen, että saavat 100¿:n farkkuja ja muuta kallista!? =O

henkan ja maukan 20-25 euron farkkuihin. Hyvä laatu, yksinkertainen malli. Joskus on ollut Tom Taylorin ja Espritin farkkuja. Jälkimmäisissä enemmän yksityiskohtia, mutta laadultaan suhteellisen samanlaiset. Samalla tavalla kestivät. Kyseessä poika.

Normaalihintaisista nyt siis kyse, alesta toki voi kyseisiä farkkuja saada halvemmalla:)

Ja tarkoitan nyt H&M, Seppälä, VeroModa,ymv. farkkuja. Niin, ja Sockmannilla on heidän " omaa mallistoaan" merkkifarkkujen seassa (nuorten osastolla siis) joiden hinnat myös 50.

Kun alennukset ovat olleet -30 % tai -50 %, olen maksanut farkuista max 17 e. Voisin maksaa (jos olisi pakko) farkuista max 40 ¿, ehkä jopa 50 (silloin ostaisin vain yhdet). Aleista ostan aina 2-3 farkut kerrallaan.

ja olen ostanut noin 30 euron farkkuja, joskus 15 euron farkkuja. maksaako 12v jo 80 euroa, huh huh. ehkä joskus 16v voisin tuon verran maksaa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat