Vierailija

Asuntolainaa maksamme 700 euroa kuussa ja miehen työmatkakuluihin on mennyt noin 250 euroa joka kuukausi. Lisäksi tietenkin menevät sähkö, vesi ym. kulut. Minun veroprosenttini on 14 ja miehen jotain 27.

Perheessä siis minä, mies ja 4-vuotias lapsi.

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tienaamme siis tosiaan aivan erilaista palkkaa, miehen palkka on paljon korkeampi kuin minun, kuten veroprosenteistakin voi päätellä. Yhteissumma on huomattavasti enemmän kuin 2 ehdotti eikä kummankaan palkka ole tuota summaa lähellä.

ap

En ole ikinä oppinutkaan elämään leveästi. Rahaa ropisee säästölaariin, kun miettii ennen jokaista hankintaa, tarvitaanko sitä oikeasti vai ei.

Mies ei osaa säästää ollenkaan, siksi teemmekin niin, että hänen tililtään maksetaan kaikki mahdolliset laskut. Minä maksan vain ruoat. Jos miehen tilille jää rahaa vähänkään, kun uusi palkkapäivä on tulossa, kaikki katoavat varmasti johonkin turhuuteen.

Miehen palkka tosiaan on jotain 2800 ja minun noin 1000 euroa.

ap

Eli mies tienaa varmaan jotain 6000 ja sinä 1000?

Ei me saatais tollasta summaa kuukaudessa sivuun! Meidän talouteen kun tulee rahaa yhteensä 2600e (lapsilisät mukaan luettuna neljästä lapsesta) ja maksamme talolainaa + muut pakolliset menot.

Jos oikein pihistäisimme, saattaisimme saada max 50 euroa sivuun kuukaudessa, JOS kukaan ei sairastuisi mihinkään mihin tarvitaan edes antibioottia.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat