Vierailija

( pois jo rajattu koillinen, malmi, puistola, tapanila ym) sekä meri-rastila, vuosaari, kontula.

Sivut

Kommentit (34)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja samaa koulua joutusivat käymään Vesalalaisten, Kontulalaisten ym kanssa, vaikka asuisittekin omakotitaloalueella itä-helsingissä.

Se talo ei suojaa alueen levottomuudelta.

Nim. kokemusta on.

Olen helsinkiläinen enkä ole vielä tähän päivään mennessä keksinyt mihin mä sitä merta tarttisin kotini lähellä.

Jos iskee meren kaipuu niin jaksan kyllä raahata peffani sen korkeintaan 15 kilometriä jollekin rannalle.

Asun ihan mielelläni kuivalla maalla enkä tuulisella rannalla.

Vierailija:

Lainaus:

Ja helsinkiläisyydessä olennaisista on meri ja sen läheisyys.

mutta nyt täytyy sanoa, että olen ihan helsingissä syntynyt ja asunut ensin Roihuvuoressa, minkä koimme lapselle sopimattomaksi paikaksi.

Sitten hetken omakotitalossa Vartioharjussa, sama juttu.

Otimme kunnon lainan ja muutimme alueelle, missä voi elää normaalisti lasten kanssa.

Koulut, päiväkodit ym turvallisia ja rauhallisia.

varsinkin " pahamaineisesta Itä-Helsingistä" . Itse asiassa ette taida edes tietää, mitkä alueet luetaan siihen Itä-Helsinkiin. Saati että olisitte käyneet...Itäisessä Helsingissä (ja Kaakkoisessa, kuten Herttoniemessä, Laajasalossa, Roihuvuoressa) on MERI läsnä, mitä ei voi sanoa esim. Pakilasta, Oulunkylästä tai muista siellä päin. Ja helsinkiläisyydessä olennaisista on meri ja sen läheisyys.

on aika vähän asuntoja tarjolla, samoin rivareita Oulunkylästä. Mutta vallan mainioita alueita, Oulunkylästähän on junayhteyskin. Siinä saa aika matelemalla tulla jos 45min saa kulumaan I-Pakilasta keskustaan, joku puolisen tuntia ruuhka-aikaan olisi lähempänä totuutta.

olemme itse katsoneet asuntoa mainitsemistani alueista, mutta valitettavasti meillä ei ole mitenkään varaa. En ole muuten koskaan kuullutkaan, että esim. Vartiokylää (joka on melkein kokonaan omakotitaloja) tai Laajasaloa upeine taloineen voisi nimittää lähiöiksi. 3

vuodesta on talvea, jolloin meri on vain kärsimys. Tosi kylmää ja tuulista meren läheisyydessä. Mutta samaa mieltä, että idässäkin on hyviä paikkoja.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat