Seuraa 

Siinäpä se, tyttäreni vaihtaa tarhaa ja näin kokemattomana äitinä haluaisin tiedustella mitä voisi ostaa hoitajille läksiäislahjaksi.

hoitajia on kolme ja kaikki ovat nuorekkaita nelikymppisiä.

ehdotuksia kaivataan!!!!

Kiitos

Kommentit (4)

ja se oli päiväkodin opettajille kovasti mieleen. Itse opettajana tykkään eniten lapsen itse askartelemista jutuista.

Kaikki muistaminen tuntuu kivalta, vaikka olisi kuinka pientä.

pullo kuoharia jokaiselle?

Jotain muuta herkkua?

lahjakortti käsihoitoon, hohtokeilaukseen tai jonekin muualle?

EI jotain " mun mielestä upeita" lahjatavaroita, jotka eivät taatusti sovi saajan sisustukseen saati, että hän haluaisi lisää tavaraa pölyä keräämään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kynttilä kuulostaa kovin vaatimattomalta, mutta se on sellaista tavaraa joka ei jää nurkkiin lojumaan vaan siitä pääsee helposti eroon jos haluaa. Pentikillä lahjat pakataan niin hienosti, että jo senkin takia suosin ko. liikettä. Pitkät kynttilät maksoi ainakin vajaa pari vuotta sitten 1 euron kpl, joten hintakaan ei päätä huimaa.

Toinen vaihtoehto olisi joku kaunis yksinkertainen kukka. Esim. Yksi Gerbera vain vähän koristeltuna on mielestäni kaunis. Ja sekään ei jää nurkkiin pölyä keräämään, mutta on kuitenkin mukava muisto sen hetken kuin kestää.

Idean sain siitä, että olen itse aikoinani saanut lahjaksi lapselta samanlaiset kynntilät ja pidin lahjasta kovasti. (En kyllä ole tarhassa töissä...). En usko, että kukaan lastentarhanopettaja tai -hoitaja odottaa kovin hienoja tai kalliita lahjoja. Ihan ok on sekin, ettei vie mitään.

viime keväänä annoimme sekä ekaluokkalaisen opelle että kahden nuorimman tarhantädeille (ja -sedälle) " toisenlaiset lahjat" eli koulupuvut kehitysmaiden tytöille, löytyivät muistaakseni kirkon ulkomaanavun kautta.

Ei kerää pölyä, ei tarvitse murehtia allergioita tai muita ja on selvästi muistaminen. Tilauksen mukana sai kortin johon lapset vielä taiteilivat jotain omia runojaan tai kuviaan.

Tulevana keväänä aiomme antaa samalla mentaliteetilla koulutarvikkeita - muistaakseni Unicefin kautta.

Poika askarteli eskarivuonna eskariopelleen pelin " X:N koulutie eskarista kouluun" - perinteisen lautapelin tapainen juttu, jossa oli lapseen itseensä liittyviä hassuja knoppikysymyksiä - muksu keksi kysymykset itse ja omat piirrustukset kuvituksena. Peli tehtiin ihan tavalliselle paperille, jonka sitten liimasimme kartongille tukevasti.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat