Seuraa 

Löytyykö kanssasisaria jotka olisivat aloittamassa yritystä tässä kuussa? Meillä alkoi avomieheni kanssa yritykset uudesta vuodesta ja innolla odotetaan ekaa ovista...hieman jännittää ja mietityttää miten käy ja miten sen oviksenkin tunnistaa mutta eiköhän tämä tästä :) löytyykö muita 20-30v kuumeilijoita?

Kommentit (12)

joo ekaa ois tavote ruveta oottamaan..me ollaan kans sovittu et nyt ihan aluks tulee jos on tullakseen...mul ei oo ollu pillereitä pariin vuoteen, kun ei oikein sopinu meikäläiselle..ollaan pelattu kortsuilla ja ulostulolla joten menkat on kyl tosi säännölliset eikä tarvi pillereiden lopetusta miettiä, mutta eihän sekään takaa et onnistais helpolla :( toivotaan parasta ettei tulis enää ensikuussa menkkoja :) onnea kaikille teille muillekkin pidetään mieli sekä toiveet korkeella! vauva kuumetta vaan päiväpäivältä lisää!!

täällä oisi yksi 22v " pikkukakkosen" kuumeilija. Meillä jäi pillerit poissa noin puoltoista viikkoo sitten ja nyt katsellaan että miten käypi. Mitenkään yrityspohjalla ei ole vielä, enemmänkin tulee jos on tullakseen...mitenkäs olisiko teillä ensimmäinen raskaus?

pikku85

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Juu ekaa yrtettään, tai no yritetty jo Heinäkuusta (jätin nuva ringin käytön kesäkuussa). Kauhee vauvakuume ollut jo vuoden päivät, ei oo vaan viä napannu. Kun oikeen jotain haluu, ei jaksais pitemmän päälle miinustella. Noh Hiljaa hyvää tulee =)

olen 23-vuotias ja kuumeilemme miehen (24v) kanssa pikkukakkosesta. Esikoinen on puolitoista-vuotias ja yritystä on kohta takana puolisen vuotta. Ovista olen tikuttanut nyt muutaman kerran, en oireile oviksen aikaan kummemmin. Lisäksi olen koettanut juoda greippimehua, vaikken välttämättä uskokaan sen auttavan, mutta yrittää täytyy :)

Aloitimme kanssa yrittämisen tammikuussa! Olen 25 v. Hieman jännittää myös minua, menkkakipuja (koviakin) ollu jo 3 pv eikä menkkoja ala..olis kiva kun heti tärppäis mutta..

miten sen greippimehun on luvattu auttavan? taidanpa itsekkin kokeilla jos siitä apua on :) mitä ootte muuten maksanu niistä ovistesteistä? ite löysin apteekista yhden vaan mikä makso yli 30e ja ajattelin etten varmaan osaisi edes tikuttaa oikeeseen aikaan ja menis koko testi pilalle ja rahat hukkaan :( missä vaiheessa sitä sitten oikeen tikutetaan?

Nämä taitavat puhua tädistä tarkoittaessaan kuukautisia. Itsekin tätiä siis odotan huomenna tulevaksi. Rinnat kun ovat vähän sen oloiset. Omalla miehelläni vauvakuume on todella pitkäaikaista, itselläni ollut vasta vajaa vuoden. Pieniä töppösiähän sitä näkee kun silmät sulkee...

ja yritys tosiaan aloitettu tammikuun alussa. Eli yk 1 menossa ja kp 29/28 eli menkat päivän myöhässä. Eilen testailin mut oli negatiivinen eli tätiä odotellessa.

Moikka!

Ollaan nyt aviomiehen (25wee) kans yritetty heinäkuusta ensimmäistä ja vielä ei ainaka oo tärpänny... mulla kans vauvakuume kasvaa vaan koko ajan... kun siskonikin saa kohta toisen vauvan... mut onnee kaikille kuumeilijoille ja paljon plussatuulia. ++ (=

taas tuli yksi nimitys mistä ei ole hajuakaan mitä se meinaa? :) opastakaa taas tietämätöntä :) eli mitä se täti meinaa?.... voi hitsi uskoakseni meillä meni ovis hukkaan tässä kuussa :( olin laskenut päivät väärin noh ei pidä menettää toivoaan onhan tässä vielä kierron mukaan menkkoihin 9 päivää :) kyllä tuntuu muuten oudolta kun on saanut vihdoin ukonkin vauvakuumeen pauloihin :) itellä ollu kuumetta jo yli vuoden ja luulin että saan odottaa vielä monta vuotta, mutta sitten uutenavuotena ukko totesikin että tänä vuonna olisi oikea aika, kun hän haluaa semmoisen " pikkutyypin" :) millasia kokemuksia muilla miesten suostuttelusta ja heidän vauvakuumeestaan?

Ei oo oikein semmonen olo että olis raskaana, mutta ei oo oireita menkoistakaan. Vauva-ajatuksia ollu koko päivän päässä. Toivon, ettei huomisaamu tois pettymystä...

Plussia kaikille.

Erica

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat