Vierailija

Olenko outo?

Kommentit (14)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

olen liian laiska silittämään niitä... Ja lisäksi olen huono silittämään. Eilen silitin kaksi miehen valkoista juhlapaitaa ja ihmettelin, miten miesten paidan (etenkin hihojen) silitys on niin vaikeaa. Pitäis kai olla hihalauta ym. Ongelmana on myös, ettei ole mankelia. Vaikka kuinka silitän isot pöytäliinat, niissä on ryppyisyyttä, kun pistän ne pöydälle. Harmi, kun se talouskoulu jäi käymättä...

Vaikea saada muuten hihoja silitettyjä niin, ettei tule niitä vekkejä. Ärsyttää, kun monet miehet silittää paitojensa hihoihin ne vekit. Ja sitten ne vielä väittävät, että paita on oikeaoppisesti silitetty!!?

mun mutsi silittää AIVAN kaiken, kun on niillä kylässä ja jos jotain menee pesuun se silittää sukat ja alusvaatteetkin.. hehehe.

mummoilla on aikaa;)

No joskus jonkun juhlamekon tai paitapuseron, mutta yleensä silittämistä kaipaavat vaatteet jäävät käyttämättä. Oion vaatteet hyvin laittaessani ne kuivumaan.

Mutta anoppi kerran päätti ruveta silittämään kodinhoitohuoneessa olevaa vaatekasaa. Silitti kaiken kuumimmalla säädöllä. Tulos: neljä pilalle mennyttä vaatetta ja silitysraudan pinta mustankirjava. Ei sitten tajunnut lopettaa edes siinä vaiheessa kun tytön yöpaidan perhoskuviot sulivat epämääräiseksi värimössöksi...

en minäkään paitsi tietysti juhlavaatteet silitän

" äiti joka silittää kaikki vaatteet ei ole lepohetkeä ansainnut" sanoi joksu joku :D

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat