Vierailija

Vihjaisin hänelle tunteistani keskustelun päätteeksi ja hän silminnähden säpsähti, meni ihan hiljaiseksi ja tovin kuluttua jatkoi juttua, mutta täysin eri aiheesta. En uskaltanut palata aiheeseen enää uudelleen, mutta mies vaikutti jotenkin järkyttyneeltä. Olen ihan sekaisin noloudesta.

Sivut

Kommentit (26)

mutta voihan hyvinkin olla niin, että mies on ihastunut sinuun ja meni niin hämilleen tilanteessa, ettei osannut käyttäytyä "järkevästi". Itse ainakin menen yleensä vastaavissa tilanteissa aivan puihin ja vaihdan puheenaihetta, myöhemmin sitten kadun käyttäytymistäni :( Kannattaisi pyytää miestä kahville/drinkille/jonnekkin niin eiköhän se sillä tosiaan selviä kuten muutkin ovat jo ehdottaneet..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja siksi olin kuvitellut, että hän tuntee samoin kuin minä. Hänen reaktionsa oli täysin odottamaton. Nyt mietin, onko vaistoni pettänyt vai mistä on kyse.

Ap

ei kannata heittää kirvestä kaivoon.

Nyt pyydät sen treffeille. Jos kieltäytyy niin se siitä sitten. Mutta ajattels, että voihan se suostuakin. Nyt olet ainakin "varoittanut" etukäteen.

Uskokaa naiset, miehet eivät ymmärrä vihjailuja!!

Se on virhe numero yksi, minkä nainen tekee kuitenkin toistuvasti!

Älä sano miehelle: kukakohan veisi joskus roskiksen..? Sano: Vietkö roskiksen, ole hyvä!

Älä sano miehelle: voisin ajatella jotakin syvempää sinun kaltaisesi miehen kanssa...

Vaan sano: Olen ihastunut sinuun, voisimmeko alkaa tapailemaan?

mutta useimmat naiset on säälittävän optimisia, kun ovat ihastuneita. Ja toiset naiset vielä innostavat, vaikkei mitään toivoa edes olisi!

Sait ap yhden pätevän vihjeen tuossa aiemmin: Mies ilmaisee oman kiinnostuksensa pian, jos sellaista on. Sun ei kannata lähteä äijää jahtaamaan, koska se on selvästi ymmärtänyt kyllä yskän. Joskus käy nimittäin niinkin, että mies alkaa seurustelemaan säälistä tai jopa laiskuuttaan, jos nainen juoksee pitkään ja hartaasti perässä. Mutta ei se silloin ole rakkautta eikä sellaiseksi muutu... Seuraavan kerran kun tapaatte, jos mies on vaivautunut, olet saanut vastauksesi.

konseptit aivan sekaisin, että tarkoititkohan todellakin sitä mitä hän toivoi vai onkohan hän aivan tomppeli luullessaan niin. Jos ei siis kovin kryptistä vihjettäsi ihan varmasti tajunnut.

Kertoisit nyt vaan mitä sanoit.

Jos et sanonut asioita tarpeeksi suoraan niin se saattoi mennä hämilleen siitä, että tarkoititko nyt sitä mitä hän luuli sinun tarkoittavan vai ymmärsikö hän nyt ihan väärin.

ei toisen kiinnostuksesta tarvitse 100 varma ollakaan. Ei tunteissa ole mitään peiteltävää. Hyvä kun olit rohkea.

Vierailija - 17.11.2008 21:19 (ID 992863)

Miksi pitää vihjailla tunteista, jos ei ole edes varma toisen kiinnostuksesta?

Olisit voinut pyytää vaikka drinkille tms. ja edetä hitaammin

ja hän vain kommentoi, ettei tarvitse pahoitella, sillä tieto oli tärkeä hänellekin... En kyllä silti usko että hän tarkoitti sitä sillä tavalla kuin haluaisin uskoa.

ap

miehen kanssa, jonka kanssa oli erittäin läheinen. Vuosien saatossa ystäväni ihastui mieheen salaa ja sopivan hetken tullen sitten sanoi sen miehelle. Valitettavasti mies säikähti asiaa, koska ei itse ajatellut niin. Mies lopetti yllättäen yhteydenpidon. Tavallaan ihailen ihmisiä jotka uskaltavat tunnustaa ihastuksen, mutta itse olen niin ujo, ettei moinen onnistuisi minulla.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat