Vierailija

Tässä esimerkki tältä päivältä, mielipiteitänne kaipailisin ylireagoinko...

Soitin aamulla erääseen virastoon, kun piti täyttää heille eräs lomake jonka täyttämisessa tarvitsin apua (todella sekava lappu). Katsoin netistä henkilön kenelle soittaa, nimen alla oli titteli " asiakasneuvoja" ja lisänä vielä teksti " neuvonta ***** koskevissa asioissa" eli juuri tätä lomaketta koskevissa asioissa.

No minä soitin ja puhelimeen vastasi erittäin leipiintynyt, noin viisikymppisen naisen ääni. Esittelin itseni ja kerroin tarvitsevani apua lomakkeen täytössä. Nainen vastasi " NIIN MISSÄKÄHÄN KOHDASSA" jäätävällä äänellä. Selitin, että tässä on montakin kohtaa että jos voisin kysyä kaikki häneltä. Vastaus kuului: " NO MIKÄ SIINÄ NYT VOI OLLA NIIN VAIKEAA." Minä kysyin kysymykseni, nainen vastasi niihin sentään, mutta äänensävy oli todella v*ttumainen ja aina kysymyksnei jälkeen tuli ensin halveksiva naurahdus ja sitten vasta vastaus. Kiitin naista kohteliaasti ja mitä teki tämä asiakaspalvelija? LÖI LUURIN KORVAANI.

Näin siis toimitaan maamme virastoissa. Ei, kela ei ole kyseessä, vaikka sielläkin olen vastaanlaista asiakaspalvelua saanut.

Kyseessä on pienempi virasto, ja mieleni tekisi ihan hirveästi tehdä naisesta valitus hänen esimiehelleen. Minusta ei ole oikein, että tuollaisia henkilöitä pidetään asiakaspalvelutehtävissä, miksi?? Itse olen työtön merkonomi, ja suren sitä, että tuollaiset katkerat, inhottavat keski-ikäiset kurpat istuvat noissa työpaikoissa, ovat inhottavia asioitaan hoitaville ihmisille. Jos niitä ei huvita olla töissä niin ihan mielelläni menisin tuonkin naisen paikalle ja ihan oikeasti palvelisin ihmisiä ja olisin heille ystävällinen. Ihan hirveää kohtelua sain ja SUUTUTTAA kun ei ollt ensimmäinen kerta!

Kommentit (20)

Laitoin palaute viestin ylilääkärille eikä tähän päivään mennessä ole tullut vastausta...vaikka tästä aikaa reilusti yli puoli vuotta....Ainut mitä on tapahtunut niin aina kun soitan tk:hon ja tuo akka sattuu vastaamaan niin hän on itse ystävällisyys kun kuulee nimeni....sekin ärsyttää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

että haluatte vastauksen. sen nyt voi asiasta ja paikasta riippuen tehdä monella tavalla.

" Kuulisin mielelläni, miten olette ajatelleet kehittää asiakaspalveluanne vastaavissa tilanteissa"

" Vastaustanne odottaen,

n.n"

" Kuittaattehan, että palautteeni tuli perille ja oikealle henkilölle!"

" Odotan anteeksipyyntöänne ja 50 euron korvausta" (no ehkä ei sentään)

Ja jos ei kukaan vastaa, niin spämmmäätte vaan sitä viestiä niin monta kertaa uudestaan ja useammalle henkilölle, että joku siihen vastaa.

" lähetin teille palautteen 5.5.2005, mutta se ei ilmeisesti ole tullut perille, kun en vielä ole saanut vastausta viestiini. Tässäpä se siis uudelleen..."

mäkin voisin mennä töihin tollasten tilalle. En hermostu vaikka asiakkaat olisi joskus niitä v-mäisiä, ja olen aina kohtelias ja lähes aina iloinen. Mutta ei vaan löydy töitä

ja palvelu oli SURKEAA. Mun piti käydä hakemassa lista kunnan yksityisistä terapeuteista, eikä se akka meinannut sitä listaa mulle antaa. Siis oikeasti, alkoi vääntää miten en sitä terapiaa saa ja kyselemään mun historiasta ja väänsi vaan miten ei nyt oikein ja niin ja näin.

Onneksi mun isosiskoni oli siellä mukana ja se lopulta käski sen naisen hakea se lista et saadaan asiaa vietyä eteenpäin.

Siinä kelan tiskillä meni about 20min, listan tulostamisessa 2min. Älytöntä.

miten ihmeessä " kaikissa" maamme laitoksissa on asiakaspalvelussa töissä ne tympeimmät ihmiset. Noilla vastauksilla ei yksityisen, esim. kaupan, palveluksessa olisi sitä koeaikaa pitempään. Näitähän ovat kelat ja terveysasemien iloittautumiset ym yhteispalvelupisteet pullollaan, oikeasti.

Koska viimeksi sinua palveli kelassa iloinen, hommansa taitavan asiakaspalvelija? Minulla 10 vuoden aikana kun on lapsia " tehtailtu" 0 kertaa.

hei, soitin virastoonne xxx päivänä klo xxxx ja minulle vastasi keski-ikäinen naishenkilö. Kysyin neuvoa xxxx lomakkeen täyttämiseen, mutta saamani kohtelu puhelimessa oli erittäin epäystävällistä. Tarvitsemani neuvot sain, mutta virkailija sai minut tuntemaan itseni typeräksi kun en itse suoriutunut asiasta. Lopuksi luuri lyötiin korvaani. " Palvelusta" jäi paha mieli ja siksi haluan lähettää tämän palautteen.

Yst. xxxxx

Hobby hallille ja Kodin Ykköselle annoin palautetta, mitään vastausta ei koskaan tullut kummastakaan, eikä mitään vastakaikua.

Loppujen lopuksi on kuitenkin turha antaa huonon palvelijan häiritä omaa elämää. On varmasti ikävää olla huonosti palkattu, tyhmä ja ikävään työhön jämähtänyt luuseri.

...Ja vakavasti miettiä myös sitä, että oliko se lomake todella niin vakea täyttää...? Jos et osaa muutaman lauseen palautetta iölman apua laatia, ehkä vika onkin sinussa.

teki mieli käydä kuristamassa se ihminen, oli niin törkeä. kirjoitin valituksen, mutten ole vielä postittanut. heti kun kirjoitin, pääsin siitä pahimmasta murhanhimosta.

Itselläni on ollut pariin otteeseen samanlainen tapaus kun soitin taloyhtiölle ja pyysin lähettämään huoltomiehen tekemään korjaustyön ja toisella kerralla Lasten oma kirjakerho kun yritin irtisanoa itsemme siitä kerhosta.

Mutta täytyy sanoa että on minulla mennyt myös hermo v-mäisiin asiakkaisiin!! En tarkoita nyt ap:n kokemaa tilannetta jossa asiakas oli täysin normaali vaan niitä asiakkaita jotka purkvat pahan olonsa myyjiin ja nauttivat kaupan päälle kun myyjä ei voi sanoa mitään vastaan!

Siinä sitä myyjää haukutaan, huudetaan ja uhkaillaan... ei ihan normaalia touhua sekään :(

Niin ja ap, sait todella törkeää kohtelua. Että ei muuta kuin palautetta vaan ehdottomasti eteenpäin!

Minäkin olen joskus saanut vastaavaa kohtelua ja ai että kun suututti!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat