Vierailija

Juuri palautin graduni, nyt aloitan vyöhyketerapian opiskelun. Seuraavaksi työn hakuun, jonka uskon onnistuvan, elleivät pian alkavat lapsettomuustutkimukset ja hoidot tuota tulosta sitä ennen. Ihan sama kumpi onnistuu ensin, kaikki ajallaan. :)

Enää en vajoa sohvannurkaan, kun voin itse ottaa lusikan kauniiseen käteen ja laittaa asiat tapahtumaan. :)

Muita? :)

Kommentit (10)

Yritän sinnitellä, että en laittaisi taas papereita johonkin kouluun. Kolmas ammatti menossa ja valmistuin tähän siis 3½vuotta sitten ja taas välillä käy mielessä, jos taas vaihtaisi. Kaikista töistäni ja ammateistani olen aina pitänyt mutta vaihtelua, vaihtelua, vaihtelua pitää saada.

Olen myös siirtänyt hakeutumista lapsettomuushoitoihin, sillä lapsia ennestään on yksi. Kesti ylipäätään hyväksyä se asia, ettei toinen tulekaan kotikonstein, kuten esikoinen.

Kyllä mulle on suuri vaara se, että jämähtää vanhoihin kaavoihin ja " tyytyy" asioihin.

Mutta se ei nyt käy. En tiedä mitä mulle on tapahtunut, mutta kaveritkin sanoo, että olen kuin uudestisyntynyt. :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tuota energiapläjäystä minäkin tarvitsisin. Lähetä vähän positiivista energiaa tänne!

Eikö olekin ihana tunne kun ottaa itseään niskasta kiinni ja laittaa asiat järjestykseen!

päästäkseni seuraaviin tavoitteisiini, eli jatko-opiskelemaan :) On muakva tunne, kun tiedn mitä tahdon ja olen sitä parhaillaan toteuttamassa. En enää tahdo keksiä mitään tekosyitä sille, miksen tekisi juuri sitä mitä tahdon!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat