Vierailija

mä olen ollut nyt 3 viikkoa laihiksella, ja painoa tippunut peräti 2 kiloa. Olen ollut tosi tarkka siitä mitä syön ja laskenut kalorit tarkkaan, ja paino ei silti vaan ole tippunut tuon enempää. No, eilen oli lapsen synttärit, ja ajattelin sitten, että voin yhtenä päivänä sitten syödä laskematta kaloreita: söin sipsejä, popcornia, kakkua (parikin palaa), karkkia... Ja kas, tänä aamuna paino oli tippunut eilisestä kilon!!! Yhdessä päivässä kilon, ja 3 viikossa 2 kiloa tuolla kaloreiden vahtaamisella... Todellakin elimistö taitaa tarvita noita herkkupäiviä, että jaksaa laihtua!!

Kommentit (8)

Ärsyttää, viikon olen nyt ollut tosi vähällä ja hyvällä dieetillä ja paino pudonnut vain 400g! Tosi tylsää! No onpa onneksi kuitenkin paljon kevyempi olo. Olen laihduttanut monet kerrat eikä koskaan ole näin hitaasti alkanut. En oikein ymmärää mistä johtuu, mutta odotellaan... Minullakin on lauantaina herkkupäivä ja mielenkiinnolla katson, mitä se tekee... Nimittäin monesti olen todennut saman kuin sinäkin! Ja mikäs sen palkitsevampaa! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Elimistöä ei kannata totuttaa jatkuvaan samaan kalorimäärään. Vaan kannattaa syödä vaihtelevasti. Toisena päivänä vähemmän ja toisena taas vähän enemmän. Yksi herkuttelu päivä tekee oikein hyvää.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat