Vierailija

Tiedän että on helpompaa saada aiemmin hyvässä kunnossa olleet lihakset uudelleen kuntoon, mutta kuinka pitkä se lihaksen muisti on? Onkohan siitä mitään hyötyä enää vuosien jälkeen, että joskus on ollut sikspäkki? Tein kolme lasta putkeen ja maha on pahan näköinen. Raskauskilot on melkein kokonaan pois, mutta maha on löllö. Olisikohan mitään toivoa saada se kuntoon, kovalla työllä tietty? Enkä tietenkään mitään pyykkilautaa enää halaja!

Pystyn kyllä elämään ja olemaan tälläkin mahalla, eli viestit tyyliin " mitäs teet niitä lapsia jos sitten pitää ruikuttaa" eivät minua hetkauta. Mietin vaan että kannattaiskohan alottaa treeni, jos vaan ehdin ja jaksan!!

Kommentit (7)

Minä reenasin 8 vuotta sitten aktiivisesti ja kroppa oli pinkeä ja lihaksikas. Sitten tuli lasten aika ja päälle tuli löysää ja osa lihaksistakin suli mutta kun aloitin reenaamisen 8v jälkeen, kehitys oli melko nopeaa verrattuna vasta alkajaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tuloksia tulee kyllä nopeammin! toki jos olet lihonut 20 kiloa, niin ei sitä sikspäkkiä noin vaan sieltä läskien alta saa esille, vaan ensin pitää laihduttaa. Mutta jos muuten olet samassa kunnossa kuin ennenkin, niin kyllä ne lihakset sieltä alkavat aika pian taas tulemaan esille kun alat treenaamaan! Toki töitä pitää silti tehdä paljon!

Onko laihtumisessa sama juttu?

Olen lihonut, vaikka olen koko ikäni ollut hoikka. Onko minulla parempi sauma laihtua, kuin tosi pitkään ylipainoisena olleella?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat