Vierailija

Neljäs päivä menossa Sertralinilta ja tuntuu etten kestä tätä. Masennuksen pahentuminen, itsemurhatoiveet jne. kyllä kestää, mutta tämä " sanna has left the building" -olo on sietämätön. Tämmöinen ihmeellinen, turta, unohtelen asioita, on vaikea tehdä tarkkuutta vaativia juttuja ja virheitä ei tahdo huomata. Rakkaus lapseen ja muihin läheisiin on ollut elämän isoimpia iloja.. Nyt kun ajatettelen lasta ei tunnu miltään, ei lainkaan sitä lämmintä läikähdystä sydämessä. Sanokaa pliis että tämä menee ohi!

Kommentit (7)

Poistuiko sulta tuo turta olo? Haluaisin todella että tämä lääke toimii, mutta onko tämä elämää jos tämä jää tällaiseksi... Ok, jään odottelemaan.

Elimistön pitää myös tottua tähän aineeseen ja siihen menee aikaa yleensä pari viikkoa. Sitten vasta alkaa vaikuttamaan tarpeeseen.

Sivuoireet sitä vastoin voivat alkaa heti lääkkeen ottamisen jälkeen. Sinun mainitsemasi ovat selvästi sellaisia!

Sinulle jo eilen vastattiin samoin. Voisit jo uskoa asian tai jos et usko, niin kysy lääkäriltäsi. Mielestäni on nyt hyvin tärkeää, että lopetat itsesi tarkkailun. Lääkkeet eivät ole mitään taikaa, joka tepsii samantien. Kaikki lääkkeet eivät toki kaikille sovi, mutta sinun tapauksessa sen voi tietää ehkä n. kuukauden päästä. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Totuus on, että mikään lääke ei voi vaikuttaa noin nopeasti. Reilu viikko on minimi! Sivuoireita lääkkeestä voi kyllä tulla, en tiedä voisiko nuo olla sellaisia. Pian kuitenkin varmasti jo helpottaa. Yritä vielä uskoa parempaan huomiseen!

Jos se saa mun mahan sekaisin ja pään särkemään ja oksettamaan ja huulet kihelmöimään, niin mitenniin ei voi vaikuttaa aivokemiaan, johon se on tarkoitettu?! Siis aivan selvä pökertynyt olo on!

tulee ennen varsinaisten oireiden helpottamista. Syy miksi näin kovasti panikoin on se, että olen aikanaan ollut cipramililla ja söin sitä noin vuoden ajan. Lopetettuani tajusin vasta minkälainen zombie olin ollut kun tunteet rupesivat palailemaan ja vannoin ettei koskaan enää jos tämä on tällaista! Ja nyt sitten tuntuu taas että voi keletana ei saa mennä tällaiseksi. Koska cipramililla mun elämä ei ollut mistään kotoisin, ja lisäksi olin turta kuin puupökkelö.

Minulla meni se 4 päivää tuossa fiiliksessä, ja sitten nukuin 5:ntenä aamuna niin pitkään kuin jaksoin asenteella, nukutaan iltaan asti kun kerrankin oli tilaisuus. Heräsinkin puolilta päivin jo, ja kas siitä pitäen on ollutkin ihan hyvä olo yhtäkkiä. Eli se voi muuttua yhdessä yössä hyväksi! :) Katso vielä, kyllä se voi kääntyä hyväksi. Kaksi viikkoa on se normi mitä lääkärit käskee vartoa sitä muutosta parempaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat