Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

En uskonut että tällainen asia voisi laitta ystävyyden katkolle mutta minua kerrassaan ällöttää olla hänen lähettyvillään. Vetää röökiä posket lommollaan ja itse vielä sanoi, että ei edes yritä lopettaa! Kun yritin varovasti tiedustella että eikö kannattaisi edes kokeilla niin nauroi että miksi hänen pitäisi, kun ei miehenkään tarvi?

Pidin häntä järkevämpänä mutta taisin olla väärässä. Yhteydenpito loppuu minun osaltani.

Kommentit (7)

samalla aallonpituudella noin ajattelevan ihmisen kanssa. Olisi myös erittäin vaikea olla myöhemmin sanomatta mitään hänen tupakoinnistaan. Siis kun hän ihmettelee miksi lapsella on allergia. Miksi lapsi aina yskii, on nuha jne.

Juuri eilen näin ennestään tuntemattoman ihmisen päiväkodin pihalla vetävän tupakkaa todellakin posket lommolla. Mukana oli taapero, jolla oli jo toinen angiina ja korvatulehdus muutaman kuukauden sisään. Yskänlääkettä joutui antamaan koko ajan maksimiannostuksella. Eikä sekään auttanut yskimiseen.

En edes tiedä polttiko ko. henkilö raskauden aikana/nyt kotona, mutta meinasin kysyä. Onneksi tajusin lähteä pois sanomatta mitään.

nielen välillä sanojani, kun eräs tuttu joka alkoi antaa alle kk ikäiselle yöunien toivossa viljavellejä, ihmettelee nyt lapsen ollessa vajaat 2v, kun on vaikeat moniallergiat (mm viljoille). Lapella on myös jatkuvia pahoja ihottumia ja tulehduksia, eikä vastustuskykyä nimeksikään. Sitten taivastellaan silmät pyöreinä, että on se kumma juttu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En koe että minulla on varaa tuomita vaikken tupakointia raskauden aikana hyväksykään. Siinä vaiheessa kieltämättä kuitenkin, kun hän alkoi valittaa minulle, kuinka sektioni on huono asia lapselle, alkoi kyllä keittää vähän pahasti!

Tämä tuleva äitikö keskittyy siihen ettei joudu " kärsimään" enempää kuin miehensäkään? Mitenkäs oli sen vauvan laita? Onkohan ap:n ystävässä jotain itsekkyyden vikaa?

hän vain syö epäterveellisesti ja hänen kaikki lapsensa ovat myös lihavia ..... vähintään yhtä epäterveellistä kuin tupakointi

ap taidat olla tosi TYHMÄ

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat