Vierailija

Ne ajaa niin helvetin lujaa, että muistan pelänneeni niitä jo lapsena. Koulumatkoilla tuntui, että aura-auton kuljettajien suurin huvi oli ajaa talla pohjassa jalkakäytävää ja nauraa pakoon lumipenkkoihin pinkoville lapsille :( Surullista, että nyt jonkun piti kuolla. Mielestäni on kuljettajan vika, jos hän ajaa niin lujaa, että leikkivät lapset huomatessaan ja jarruttaessaan auton lähtee liirtoon.

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija:

Lainaus:

Ne ajaa niin helvetin lujaa, että muistan pelänneeni niitä jo lapsena. Koulumatkoilla tuntui, että aura-auton kuljettajien suurin huvi oli ajaa talla pohjassa jalkakäytävää ja nauraa pakoon lumipenkkoihin pinkoville lapsille :( Surullista, että nyt jonkun piti kuolla. Mielestäni on kuljettajan vika, jos hän ajaa niin lujaa, että leikkivät lapset huomatessaan ja jarruttaessaan auton lähtee liirtoon.

EI TODELLAKAAN OLE KUSKIN VIKA TÄMÄKÄÄN ASIA!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tarpokaa sitten siellä lumessa. Mikähän kitinä se sitten alkaa? Kyllä te ootte tosiaan kummallista sakkia. Minä ainakin olen tyytyväinen että tiet aurataan.

peruuttelevat ja pyörivät esim. risteyksissä ihan miten sattuu, eivät katso YHTÄÄN taakse kun peruuttavat eivätkä välitä paskaakaan muista autoista

niille lapsille, että miksi siellä ojassa ei saa olla!!!

Tuossakin tapauksessa lapset olivat olleet ojassa leikkimässä, kuski on säikähtänyt ja jarruttanut, mielestäni ei ole kuskin vika!

Sitten olisi varmaan karjuttu, että hemmetin huonoja vanhempia taas, yhtään eivät katso.

No joo, mutta olen samaa mieltä ap:n kanssa, niitä auroja olen pelännyt koko elämäni minäkin. Mitään ajokokemusta niistä ei kyllä minullakaan ole, joten en tiedä miten nopeaan on välttämätöntä ajaa, että kaikki lumi pöllyää pois ja onko välttämätöntä ylläpitää sitä samaa nopeutta vaikka tulisi lapsia/pyöriä/mummoja vastaan. Hmm.

kaivinkoneita, pyöräkoneita, aurausautoja yms. ja monesti ollaan ihmetelty ihmisten typeryyttä, kun peippailevat siinä koneiden ympärillä, kuin odottaen että sattuisi jotakin.

Ei ne aura-autot aja edes valtateillä lujaa, koska silloin lumi sotkisi liikennemerkit ja pitäisi lähteä vielä ne harjaamaan lumesta.

taajamien ulkopuolella tiet on vielä vanhanaikaisia maanteitä missä ei ole lainkaan penkkaa. Viimeistään siinä vaiheessa kun lunta tulee ja aurataan tienvieruksille niin jalankulkijat joutuu keskelle tietä! Ja paikalliset ajaa lujaa koska tiet on tuttuja.

Tämän takia hylkäsimme yhden tontin, todellinen unelmapaikka mutta kouluun 2,5km kapeaa runsaasti liikennöityä tietä.

t kirkkonummelainen

koska matkaa on paljon ja se lumi pitaa saada lentämään pois tieltä?

Ei ainakaan täällä kaupungissa aura-autot aja niin lujaa, että tarttis pelätä.

kaiken mitä sanotte? Toki oli minunkin veljeä varotettu... unohtu siinä leikin tiimellyksessä. minunkin veli näytti aivan kuolleelta kun sai sen kiven päähänsä, siinä pelästy kaikki. Ei siinä ensi töikseen toruttu poikaa " mitäs minä sanoin" oltiin helpottuneita kun oli hengissä!

Vierailija:

Lainaus:

pitäs taas antaa näille

väittelijöille piku ajotunti tuolla karhulla. Ei ole mikään kevyt peli ajella ja vekslata. Taitoa vaatii sekin homma. Ammattimiehiä, vahinkoja sattuu

Se että tukkii risteyksen siivotessaan sitä karhulla ei ole mikään ihme, mutta se että onnistuu tukkimaan tien Nissan Micralla yrittäessään taskuparkkia on jo kovempi saavutus.

tieliikennelaissakin sanottu, että autoilijan tulee noudattaa erityistä varoivaisuutta kohdatessaan esim. aura-auton tms. tiellä liikkuvan työkoneen tms. jossa vilkut päällä. Niillä on oikeus poiketa tarvittaessa normaaleista liikennesäännöistä (enkä tarkoita kaahausta tms.) , josta nuo vilkut katollakin kertovat..

Joten ihan turha valittaa että peruuttelevat tms. Ne tekevät TYÖTÄÄN jotta me pääsisimme kulkemaan.

Vierailija:

Lainaus:

niille lapsille, että miksi siellä ojassa ei saa olla!!!

Tuossakin tapauksessa lapset olivat olleet ojassa leikkimässä, kuski on säikähtänyt ja jarruttanut, mielestäni ei ole kuskin vika!

Vierailija:

Lainaus:

Tarpokaa sitten siellä lumessa. Mikähän kitinä se sitten alkaa? Kyllä te ootte tosiaan kummallista sakkia. Minä ainakin olen tyytyväinen että tiet aurataan.

johonkin päivystyspuhelimeen, kun eivät ole auranneet kunnolla!

Ne risteykset on puhditettava ja siinä joutuu peruuttamaan ja vekslaamaan edestakaisin.

Monesti olen ollut todistamassa tilannetta, jossa kuljettaja on antanut tietä, vaan tollo autoilija ei ole tajunnut mennä ja sitten kun on menossa, niin meinaa jäädä alle.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat