Vierailija

päällä? Eli siis kun autossa on airbag.

Kommentit (11)

Hih, pitäisköhän siirtyä sitten lasten väliin takapenkille matkustamaan, kun painan 48kg.... =D Mä olen kuvitellut, että siinä on joku pituusraja (en kyllä varmaan täyttäisi sitäkään....).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Siinä on kai joku pituusraja, oisko jotain 130-140 cm. Oon kuitenkin antanut lapsen välillä istua etupenkillä, penkki on mahdollisimman takana. Maantiellä ja huonolla kelillä kaupungissakin lapsi joutuu kuitenkin takapenkille. Kaupunkiajossa hyvällä kelillä voi istua edessäkin.

En nyt enää muista, mistä olen tietoni kaivanut, mut kai jostain ihan virallisilta sivuita... niin mut omalle pojalle olen ainakin selittänyt, että etupenkille pääsee vasta kun korokkeesta on päästy eroon ja pituutta on 140 (sitä ennen kai turvatyynystä voi olla enemmän haittaa kuin hyötyä).

melba:

Lainaus:

En nyt enää muista, mistä olen tietoni kaivanut, mut kai jostain ihan virallisilta sivuita... niin mut omalle pojalle olen ainakin selittänyt, että etupenkille pääsee vasta kun korokkeesta on päästy eroon ja pituutta on 140 (sitä ennen kai turvatyynystä voi olla enemmän haittaa kuin hyötyä).

Löytyi tieto - liikenneturvan sivuilta olin sen katsonut. En varmaan olisi niin hyvin muistanut, mutta kun tästä ollaan pojan isän kanssa juteltu just vasta, kun hän olisi halunnut pojalta jättää istuimen/istuinkorokkeen käytön pois ja poika on nyt pikkuisen yli 130. Olen ollut ikävä mutsi ja sanonut, että lakia on kyllä noudatettava siellä toisessakin kodissa. 135 on se raja, joten sitten lähtee varmasti meiltä 3 istuinta myyntiin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat