Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Se saa aikaan suunnattoman ahdistuksen joka kerta. Vaikka miten ajattelisin järjellä sen olevan ok. Inhoan miestäni sen jälkeen.

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Onko sulla muita asioita seksissä, jotka ahdistaa ja saa sut inhoamaan miestäsi? Liittyykö se jotenkin alistetuksi joutumisen tunteeseen tms? Kukaan ei toivottavasti pakota sua naimaan asennossa, joka ahdistaa, asentojahan on kosolti muitakin. Mutta suosittelisin kumminkin miettimään noita syitä yksin ja yhdessä.

Luulen sen liittyvän alistetuksi tulemisen tunteeseen. Sepä siinä onkin niin kummaa, että kuvittelin jo päässeeni siitä. Yllättävän syvällä on se tunne. Ei mistään pakottamisesta sentään ole kyse.

tää koira-asento on kaikkein parhain, koska se on niin puhdasta seksiä, pelkkää panemista! Seksinä se on paljon rajumpaa kuin joku muu asento, jossa vartalot kohtaavat. Tässä kohtaavat vain olennaiset osat, heh!

Siksi meillä kumpikin tykkää tosi paljon, ja kyllä tuntuu kanssa tosi hyvälle molemmista, sattuu melkein jos oikein syvälle menee.

Ja nouset vähän pystyyn sängynpäätyä vasten.

(en kyllä ole koskaan pitänyt tuota asentoa mitenkään alisteisena, se antaa miehelle oikein ihanat näkymät vartalon kurveihin)

mutta sattuu tosi kovasti. Ihan pieni, varovainen liike ei satu, mutta ei tunnu mukavaltakaan. Olen ihmetellyt tätä, onko minussa jokin rakenteellinen vika? Mies haluaisi ajoittain takaapäin ja minustakin se olisi kivaa, mutta tuntuu kipua vatsanpohjassa.

En tiedä mistä kipu johtuu, mutta epäilen jotain anatomiaan liittyvää. Jos mies panee oikeen varovasti eikä kovin syvälle niin sit se on ok.

Siis kun kuulema vaihtelee aika paljon, missä kohtaa pillu naisella on :D Näin olen tältä palstalta oppinut. Joillakin edempänä ja joillakin taaempana.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat