Vierailija

Kommentit (21)

... mutta vain yhdellä tietyllä tunnilla, nimittäin bodycombatissa. Ja siellä ei niinkään ärsytä se, että joku ei esim. pysy koreografiassa perässä vaan se, että tekniikka on niin avutonta - sohitaan miten sattuu eikä keskitytä kunnolla. Combatissahan se asenne on ainakin minun mielestäni se juttu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Joskus häiritsee jos en ole itsekään varma miten liike menee ja edessä oleva menee myös väärin- en jotenkin pääse oikeaan rytmiin ollenkaan.

Olen sen verran tumpelo niiden liikkeiden kanssa, että sekoan helposti kuvioissa.

Mutta ei viereisen väärin tekemät ärsytä, se etten itse pysy rytmissä ja mukana ärsyttää.

väärin tehdyistä liikkeistä eikä väärästä rytmistä, ei tuossa yhdessäkään tapauksessa. Itse asiassa meidän jumpassa on paljon sellaisia, jotka soveltavat liikkeitä itselleen sopivaksi ja minäkin olen tehnyt aiemmin niin, kun kärsin selkäsärystä.

mutta olen itse sellainen, joka hikiseen pysyy niissä liikkeissä perässä, ja jos edessä on joku samanmoinen, on mun vaikea pysyä sitäkään vähää mukana... Ja tietenkin, jos joku vetää jotain pitkää sivuttaisliikettä väärään suuntaan täydessä salissa, on siinä törmäämisen vaara.

Hän liikkuu jotenkin erikoisesti, sillä tavalla liioitellen ja nytkäytellen, myös epärytmissä. Ei se mitään, liikkukoon, sitä paitsi jos liikkeen hallinnassa on ihmisellä vaikeuksia, jumpassa saa siihen hyvää harjaannusta.

Yksi tuttu kerran moitti, että uimahallissa on lihavia ihmisiä. Kysyin, missä heidän sitten pitäisi olla jos ei juuri kuntoilemassa!

Ajattelin vain että ottaakohan se pattiin lähellä olijoita.

Just jumppaohjaaja kertoi että hän tekee samoja liikkeitä kolmisen viikkoa ja sitten vaihtuu kuviot.

Nauratti itseäni kun juuri kun juuri ja juuri kuviot alkaa sujumaan, niin tuleekin uudet kuviot. :) ap.

Viime kerralla vaan otti pattiin, kun ulkomaalaiset vaihtarit menivät takariviin (tunti suomeksi) ja olivat ihan hukassa ja yks niistä jyräsi mut, kun lähti tuleen eteenpäin, vaikka me muut mentiin taaksepäin. Se sattu:)

Silloin teki mieli huutaa, että menkää tonne eturiviin.

ja menen kauaksi heistä. Koska jos tällainen Duracel pomppii just edessä tai sivulla ja aina väärään suuntaan, niin joutuu koko ajan varomaan, ettei pompi päälle. Häiritsee omaa liikkumista...

Minä käyn jumpassa itseni takia, itse liikkuen ja siihen keskittyen. En taatusti lähde sinne kyyläämään, miten muut liikkuu ja missä ja kuinka ja miksi ja missä vaatteissa??????

Mua kyllä ärsyttää koska käyn niin helpossa jumpassa jossa on niin yksinkertaiset askelsarjat että kyllä täytyy olla tosi huono jos ne ryssii. Ja jos ei oikeaa erota vasemmasta niin olis parempi jäädä kotiin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat