Vierailija

Miksi monet saavat sanoa suoraan että eivät jaksa tai viitsi lähteä lapsen/lasten kanssa ulos vaikka olisi hyvä kelikin, ja se on muille ihan ok? Sympatiaa satelee kyllä. Jos joku taas sanoo että ulkoilut hoidetaan arkisin muulloin kuin aamupäivällä, hän saa vain haukut niskaansa. Meidän kaupungissamme ainakaan ei ole muuta eroa ilta- ja aamupäivissä, kuin että iltapäivällä alkaa hämärtää. Sekö tekee iltapäiväulkoilusta sisälläoloa?

Kommentit (6)

Olen itse se josta koko älämölö sai alkunsa. Vieläkin miehen kanssa naureskellaan ulkona ollessamme kun alkaa tulla pimeää, että täällä sitä vaan taas istutaan sohvalla eikä mennä KOSKAAN ulos. Puhumattakaan viikonloppuisin jolloin ollaan yleensä aamupuurosta päiväuniin asti ulkona, ja usein vielä iltapäivällä uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä olen ihmetellyt samaa. Nytkin täällä joku valittaa ettei jaksa tai halua lähteä ulos. Laiskuus ja haluttomuus ovat kai virallisesti hyväksyttyjä syitä AV:llä. Perheen omat systeemit ja ratkaisut eivät ole.

Muka pitää olla reipas ja nousta jo seitsemältä että ehtii yhdeksäksi ulos. Minkä ihmeen takia? Ei ainakaan niiden lehmien joita kaupungissa harvemmin näkee...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat