Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Nimittäin itselläni on tällä hetkellä hirmuinen kriisi siitä, että olen tajunnut, etten enää näytäkään miltään parikymppiseltä misukalta - olen siis 33-v yhden lapsen äiti. Olen kyllä mielestä ns. hyvin säilynyt, ei ryppyjä, kaunis kasvoiltani ja treenaan 3-5 krt viikossa, joten en nyt ihan mahdottoman rupsahtanut kropaltanikaan. Tämän " kriisin" on laukaissut se, että mietimme nyt mieheni kanssa toisen lapsen hankintaa ja jotenkin ajatus vanhenemisesta on ruvennut ahdistamaan.

Enkä nyt halua semmoisia vastauksia, että " riittää että kelpaat miehellesi" , " pitääkö äidin muka olla hehekä" tms. Myönnän, että keskustelunavaukseni on pinnallisimmasta päästä, mutta tämä naisen eri roolien päällekkäisyys/ yhteensovittamisen vaikeus nyt sattuu minua vaivaamaan ja mietityttämään...

Kommentit (16)

Mä täytän pian 40 ja olen kuulemma ikäisekseni nuorekas (?) Joskus katsellesani kuvia itsestäni parikymppisenä huokaan haikeasti, mutta kuitenkaan en missään nimessä haluaisi olla parikymppinen.

Juttelin itse asiassa mieheni kanssa aiheesta joku aika sitten. Hänen mielestään naisen seksikkyys ja haluttavuus on kaikkea muuta kuin virheetön ulkonäkö. Hyvä ryhti, huumorintaju, positiivisuus ja iloisuus sekä suora katse ovat hänestä tosi tärkeitä elementtejä. Jos siihen päälle tulee vielä omaa silmää miellyttävä ulkonäkö niin paketti on täydellinen :-)

Naisten ei tulisi tuijottaa vain pelkästään ulkoisia juttuja, sillä kuulemma nämä miehen " teesit" ovat hyvinkin yleiset miesten keskuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

minä lakkasin kääntämästä päitä kadulla n. 30 ikäisenä. Siihen asti sain helposti aikaan vaaratilanteita liikenteessä.

Jotkut tietysti pitää itsestään parempaa huolta ja säilyy timminä pidempään.

Ihan samalla tavalla miestenkin maku muuttuu hiljakseen ajan kanssa. On ollut hämmentävää saada kolmi-nelikymppisten miesten katseita osakseen nyt, kun olen itse 35-vuotias. En minuun perääni juurikaan nuorempana katselleet kuin parikymppiset pojat! Aikuinen mies osaa himoita aikuista naista, ja päinvastoin :) Aina löytyy poikkeuksia, mutta tuskin niiden perään kannattaa haikailla... Ole ylpeä itsestäsi ja nauti naisellisuudestasi, vasta nythän olet Nainen!!

Itsevarmuus jos mikä on seksikästä ja haluttavaa!

Ja sitten jos ihan ylenpalttisesti treenaa, niin onko se enää kaunistakaan... Asenne kyllä ratkaisee -jos viihtyy nahoissaan. Joskus muakin kirpaisee se, että paluuta ei ole niihin 25 vuotiaan mittoihin ja ulkonäköön, mutta muutoin elämä on nykyään niin paljon... kivempaa. Oma mies tykkää ja kun oikea rakkaus on niin paljon syvällisempää kuin _pelkkä_ ulkonäkö!!!

asenne ratkasee. Moni kakskymppisenä hassun näkönen, kun katsoo nelikymppisenä , paljon kauniimpi. Otetaan esim. Maarit Hurmerinta. Naisellinen ja nätti nuorena, nyt upea. En siis puhu näistä leikkauksssa käyneistä , se luku sinänsä.

mielestäni Depp ja Pitt on tosi hot, ja ne on molemmat 44... 20:set sukulaistytöt katsoo vähän pitkään kun hehkutan. Heidän suosikit ei sytytä minua ollenkaan, on sellaisia siloposki pullapoikia.

ovat nuorina kaikkein kauneimillaan/komeimmillaan ja ajan hammas puraisee aikaisin. Makuja on monia.

Ap, ota tyylisi päivitys, jos ulkonäköasiat mietityttävät ja kaipaat uutta potkua. Hae ammattilasen neuvoja pukeutumiseen, jos olet jämähtänyt yhteen tyyliin, etkä saa positiivia kommentteja. Samoin kampaajat neuvovat myös hiuksia askarruttavissa asioissa.

Tsemppiä!

ja kolmen lapsen äiti. silti tiedän ainakin parin miehen pitävän minua tosi puoleensavetävänä (oman mieheni lisäksi). itse pidän itseäni vanhana ja raihnaisena :).

haluttavuus on niin monesta asiasta kiinni. Vähiten tuntuu sellaiset tyrkyt - nuoret tai vanhat oikeasti kiinnostavan miehiä. Liika yrittäminen näkyy päälle heti.

Itse olen jo parin vuoden päässä viiskymppisistä mutta edelleen monet miehet pitävät minua viehättävän' . Ja kumma kyllä nää on usein nuorempia! Oma mieskin 6v nuorempi ja villinä mun perääni vielä 12v yhdessäolon jälkeen! Hänen mielestään seksikkäintä naisessa on tietty varmuus omasta viehätysvoimasta ilman tehosteita ja se ettei nainen ole " kauko-ohjattava" eli narun perässä roikotettava vaan osaa ajatella omilla aivoillaan. Älykkyys, kaikissa muodoissaan on hänestä myös seksikästä.

Ok, pukeudun hyvin - työssäni ns business-lookiin mutta yritän pitää tyylini silti naisellisena. Hameita, pehmeitä neuleita, koruja mielummin kuin läpinäkyvää, syväänuurrettua tai paksua meikkiä. Olen tavallisen näköinen mutta huoliteltu.

kaikkea muuta kuin kaunis ja haluttavan näköinen jos ei pidä itsestään huolta. Ei nuoruus ja kauneus kulje käsi kädessä. Itsensä hyväksyvä, itsestään huolta pitävä sekä -arvostava nainen on kaunis iästä huolimatta. Se on se jokin, karisma tai joku joka tekee naisesta kauniin myös vanhemmalla iällä. Kaunein vanha nainen jonka olen tavannut oli yli kahdeksankymppinen, sanoinkin häntä mielessäni missi-mummoksi. Todella huoliteltu ja hoidettu ihminen, arvokkaasti vanhentunut. Tuossa 80-vuoden iässä ei nyt enää ole " haluttavan" näköinen seksuaalisessa mielessä mutta kaunis voi silti olla.

Haluttavan näköisenä voi pysyä ainakin tuonne seiskakymppiseksi :-) ja kauniina pidempäänkin..

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat