Seuraa 

oli minulle ihan tuntematon ennen kuin menin www.vaunula.fi-sivuille. Millaisia kokemuksia teillä on merkistä (malleja esim. F7, Twist, Classic Deluxe)? Hinnat tuntuvat tosi edullisilta tuolla Vaunulassa. Ovatkohan hyvä hankinta?

Kommentit (2)

Yhdistelmät ovat olleet käytössä reilun vuoden ja olen pääasiassa niihin melko tyytyväinen. Ostimme ne aika kylmiltään, joten muutamat seikat vähän harmittavat: Kuomu ei tule kauhean pitkälle ja sen sisältä tuleva lisä-aurinkoläppä on kiero (ei varmaan kaikissa, mutta ei olla jaksettu lähteä korjauttamaan). Yhdistelmien mukana ei tule myöskään minkäänlaista jalkapussia ratas-vaiheeseen (vaunuissa on kyllä kunnon suojat) eikä mukana tullutta pehmeää koppaa voi käyttää lämpöpussina, mikäli haluaa valjaat kiinni (ei siis reikiä). Olen siis itse hommannut lämpöpussin. Mikäli työntää yhdistelmiä niin, että lapsella on kasvot menosuuntaan, on jarruvipu tosi lähellä jalkoja. Jopa minä lyhyenä ihmisenä huomaan sen, vaikka ongelma se ei minulle vielä ole. Yhdistelmät ovat myös melko raskaat näin päin työnnettynä, mutta niin kai monet muutkin merkit... (Selkä menosuuntaan työnnettäessä ne ovat mielestäni keveät.)

Minulla ei kuitenkaan ole kauheasti tietoa muista rattaista/vaunuista, joten en tiedä, ovatko nuo ominaisuudet sen parempia toisissakaan. Halusin kuitenkin tuoda ilmi nämä seikat, jotta osaatte kiinnittää niihin huomiota ostopäätöstä tehdessänne. Voihan olla niinkin, että osa noista asioista on muutettu uudempiin malleihin!

Olen siis sitä mieltä, että ovat olleet hintansa väärti eikä oikeastaan harmita, että emme ostaneet merkkivaunuja tuplahinnalla. Parhaimmillaan nuo ovat mielestäni vaunuina ja jos rattaina eivät niin hirveästi miellytä, niin on vara ostaa rattaat sillä erotuksella, joka jää, kun vähentää noiden hinnan merkkiyhdistelmien hinnasta. (Jos ymmärrät mitä tarkoitan. :) )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat