Vierailija

Jos esim. tämän uuden sukulaiset tulee käymään niin pitääköhän pahana?

Kommentit (9)

Siitä saa ajatella tämän " uuden miehen" sukulaiset mitä lystää, siinä ei ole mitään paheksuttavaa tai epänormaalia (oli liitosta sitten lapsia tai ei).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Jos esim. tämän uuden sukulaiset tulee käymään niin pitääköhän pahana?

samankaton alla vaan molemmilla oma koti.

Nyt 7 vuotta myöhemmin hänellä on uusi aviomies ja heillä yhteinen lapsi. Silti ensimmäisen aviomiehen kuva on kunniapaikalla heidän yhteisessä kodissaan. En ole koskaan kuullut, että kukaan olisi pitänyt sitä mitenkään pahana.

Jos liitosta on lapsia tai liitto ollut pitkä niin sopivaa.

Sen sijaan olisi vähän erikoista jos itse laittaisin ensimmäisen aviomieheni kuvan meillä seinälle. Ehdimme olla naimisissa vuoden kun hän kuoli auto-onnettomuudessa. Olimme silloin minä 20, hän 25. Meillä ei ollut lapsia. Menin uudestaan naimisiin 28-vuotiaana, nyt meillä on 3 lasta.

Minusta olisi itsestäni tosi outoa pitää ensimmäisen mieheni kuvaa seinällä. Toki albumeissa hän on ja joskus vielä muistelen häntä, mutta en edes haluaisi pitää häntä arjessa mukana niin, että hänen kuva olisi meidän seinällä. Musta se olisi vaan liian outoa mun nykyiselle miehelle tai meidän lapsille. Hänellä on aina paikka sydämessäni, mutta ei arjessa enää.

Muutenkin minusta olisi ennemminkin arveluttavaa, jos menneisyyttä piiloteltaisiin. Onhan monilla ex-miehensä kuvia albumeissakin, vaikka kyse on silloin elossaolevasta exästä. Leskeksi jääminen on niin iso asia, että sen piilottelu olisi minusta teeskentelyä. Jos haluaa pitää kuvia esillä, niin siihen on täysi oikeus. Ja voihan ne vuosien mittaan sitten siirtää vaikka vähemmän julkiseen tilaan kodissaan, etenkin jos muuttaa yhteen uuden miehen kanssa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat