Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Avomieheni äidillä (eli lapseni mummilla) on kirjahyllyssä mieheni ja hänen ex:n hääkuva... mieheni mainitsi jo kerran asiasta, mummi kysyi meiltä häiritseekö se meitä, ei iletty sanoa oikein mitään... Mummi ei poistanut kuvaa. Totesi vaan, että kunhan saa meidän hääkuvan hän laittaa sen tämän entisen tilalle.

Kommentit (17)

Musta toi ois kauhean loukkaavaa. Vaikuttaa vähän siltä kuin painostaisi teitä naimisiin... Miehesi voi vallan hyvin omalle äidilleen sanoa, että " varmaan itsekin tajuat, että tuota kuvaa ei ole enää mitään syytä pitää esillä." . Sinun sitä ei pidä sanoa, vaan miehesi, kun se hänen äitinsä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

että mummille olen nro2 (mieluinen kaikin tavoin kuitenkin), mutta tällä hetkellä olen miehelleni nro1. Ja se mulle riittää. Olen ollut naimisissa minäkin, en tiedä haluaisinko edes toistamiseen - olen maistanut jo sitä herkkua...

t. ap

Oletko jotenkin kateellinen exälle, kun et ole päässyt naimisiin asti miehesi kanssa :)?? Todennäköisesti olet anopin mielessä nainen numero kakkonen.

on muuten aivan ihana ihminen, eikä siksi haluttaisi pahoittaa hänen mieltään. Outoa vaan, että pitää kuvaa näkyvillä, vaikka ex-miniä kieroili ja petti miestäni.

t. ap

juuri, että hääkimppu on mulla näkyvillä... ei ole nyxää haitannut. Kuvat visusti albumeissa odotamassa lasten aikuistumista. Voin antaa muistoksi äidistä ja isästä.

ympäristö suhtautuu suhteeseen suuremmalla varauksella, jopa avoimen nihkeästi. Itseään ja suhdettaan joutuu todistelemaan (jos siihen haluaa ruveta!) ja joskus vain hyväksyä, että osa (varsinkin vanhemmista ihmisistä) ei näe toisen av(i)oliiton arvoa niin suurena, kuin ensimmäisen liiton.

TÄstä kaikesta kertoo kuva mummin hyllystä. Helpompaa on olla välittämättä. Minusta jo se oli kädenojennus, että kysyi uuden miniän mielipidettä kuvasta.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat